הכפיל הרוסי של ליאונרדו דיקפריו השמין ונשלח לשדה הקרב

חיי הזוהר של רומן בורצב, שהפך לתופעה ויראלית, הסתיימו באחת עם עליתו במשקל וגיוסו לצבא הרוסי • כעת הוא מתמודד עם מציאות קשה ומסכנת חיים הרחוקה מרחק שנות אור מהתהילה ההוליוודית לה קיווה

רומן בורצב. צילום: רשתות חברתיות

לעיתים חיי זוהר יכולים להגיע גם מחוץ להוליווד, במיוחד כשאתה נראה כמו אחד הכוכבים הכי גדולים בעולם. זה בדיוק מה שקרה לרומן בורצב, גבר רוסי בן 41 שהפך לתופעה ויראלית לפני כמה שנים בזכות הדמיון המדהים שלו לליאונרדו דיקפריו.

עם מבנה פנים דומה וסגנון שהזכיר את הכוכב ההוליוודי, בורצב כיכב בעבודות דוגמנות, פרסומות ואפילו התראיין באירועים כאילו היה הכפיל הרוסי הרשמי של דיקפריו, אבל המציאות של בורצב בימים אלה רחוקה מאוד מהחיים המושלמים של כוכב הוליוודי ולמרבה הצער התהילה הזמנית שלו התפוגגה בקצב מהיר הרבה יותר משהגיעה.

ליאונרדו דיקפריו המקורי, צילום: איי.אף.פי.

במהלך השנים האחרונות בורצב סבל מעלייה חדה של עשרות קילוגרמים במשקל שהובילה לירידה משמעותית בהצעות העבודה שקיבל, מגמה שהתעצמה עם פרוץ מגפת הקורונה בשנת 2020 וחיסלה עבורו הלכה למעשה כל סיכוי לעבודות חדשות. כך, במקום להיות מוקף במצלמות, מסכי ענק ואירועים נוצצים, הוא מצא את עצמו חי עם הוריו וחתולו הקטן בדירת מועצה קטנה מתפרנס בדוחק מעבודות זמניות.

המציאות הקשה הכתה בעוצמה נוספת, כשבורצב כמו רבים מהגברים ברוסיה שמתקשים למצוא עבודה בעקבות המשבר הכלכלי, נקרא לאחרונה להתגייס לצבא הרוסי ונשלח לחזית להילחם במסגרת המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, מציאות קשה ומסכנת חיים הרחוקה מרחק שנות אור מהתהילה ההוליוודית לה קיווה.

למרות הסכנה ובאופן אירוני, דווקא הגיוס הכפוי עשוי לסייע ולהקל מעט על בורצב ומשפחתו בחזית הכלכלית: עם גיוסו קיבל בורצוב 16,000 פאונד, ולאחריו הוא זכאי למשכורת חודשית של 1,625 פאונד כל עוד הוא שורד בחזית. במידה ויקרה הגרוע מכל והוא ימצא את מותו בקרב, משפחתו תוכל לזכות בתגמולים של עד 99,000 פאונד. 

תמונה שפורסמה לאחרונה ברשת והפכה לוויראלית בנסיבות קצת פחות זוהרות הפעם, מציגה את בורצב, הצעיר מדיקפריו בן ה-49 בשמונה שנים, לבוש מדים, חמוש ברובה צבאי ועומד על קו החזית. זהו אותו בורצב שעד לא מזמן עוד ניסה נואשות לרזות ולהחזיר לעצמו את "הקילוגרמים של דיקפריו", כלשונו, כדי לחזור לפרסום ולעולם הזוהר. לעת עתה נראה כי החלום הזה יאלץ לחכות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר