אורן להב נגד דילן ונורית וגפן: "איך נער וסבתא שלו, שלא פגשתי מעולם, צוחקים עליי ומחליטים שאני על הרצף"

נורית ודילן גפן, אשר מתחזקים פודקאסט מוצלח, שוחחו על כוכב הרשת בן ה-16, שלא נשאר אדיש לדבריהם • "נפגעתי, במיוחד שאמרו שאימא שלי רוכבת על זה שאני מוכר"

אורן להב. צילום: אור גפן

כוכב הרשת, אורן להב בן ה-16, גילה במהלך ראש השנה, כי הפך לנושא לשיחה בפודקאסט הפופולרי של נורית ודילן גפן, אך לא בפן החיובי.

"בחג קיבלתי עשרות הודעות בהן שאלו אותי אם ראיתי את הפודקאסט של משפחת גפן, אז כן צפיתי כמו כולכם וראיתי איך נער בן 17 וסבתא שלו בת 79, שני אנשים שלא פגשתי מעולם יושבים ונותנים עליי אבחנה רפואית ומחליטים שאני על הרצף", שיתף להב בחשבון האינסטגרם שלו הערב (שבת).

צילום מסך אינסטגרם

דילן ונורית נאמרו במהלך הפודסקאסט "מעניין לי את הסבתא". "יש לו בעיה כלשהי", אמר דילן. "יש סיכוי שהוא על הרצף, אני משתעשע מחוסר המודעות שלו", הוסיף.

בתגובה מפורטת כתב להב עד כמה הוא נפגע מהדברים. "במשך שלוש דקות שלמות הם דיברו עליי בהתנשאות וזלזול על כמה שאני מסכן שצוחקים עליי ולא איתי ומאבחנים אותי שאני על הרצץ האוטיסטי. אני לא הרצף ואם הייתי – לא הייתי מחביא את זה כי אוטיסט זה לא קללה. מי שמכם להחליט מי אני ומה אני? מי אתם בכלל שתגידו שאנשים מסתלבטים עליי?

"הצחיק אותי לראות איך דילן, נער בגילי, מדבר עליי בהתנשאות ובביקורת כאילו הוא יודע יותר טוב ממני או שווה יותר ממני. אבל מביך אותי יותר לראות את נורית, אישה מבוגרת, משתפת איתו פעולה ונותנת לזה יד.

נתנה לזה יד. נורית גפן, צילום: קוקו

"זה פגע בי שנאמר עליי ועל אימא שלי שהיא 'רוכבת' על זה שהפכתי להיות מוכר ומגיעה להשקות. אימא שלי מעולם לא הגיעה להשקה, אבל האמת והעובדות לא מפריעות להם. לפזר שנאת חינם דווקא בימים בהם אנחנו זקוקים לאחדות ואהבה בתוכנו. אני ממליץ להם להשתמש בפלטפורמה שקיבלו במקום להגיד שטויות לא מכבדות לעזור לילדים שעוברים בריונות וחרמות. אאחל לכם שתדעו מהי אהבה חינם – ובעיקר, שתתביישו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר