קייט מידלטון ניצחה את הסרטן, אך המומחים מזהירים: היא כבר לא תהיה אותה נסיכה

משפחת המלוכה תמיד הייתה קצת כמו הצגה מפוארת של כוח ויופי וקייט מידלטון ידעה לשחק את התפקיד היטב • לאחר השנה הקשה שעברה הנסיכה נראה כי החיים שלה כבר לא יחזרו להיות כפי שהיו

קייט מידלטון. צילום: איי.פי.

האם ימי הזוהר של קייט מידלטון באור הזרקורים הסתיימו? מומחי המשפחה המלכותית טוענים שגם אחרי ההחלמה מהסרטן, הנסיכה מוויילס עשויה להפתיע את כולנו ולהפחית דרמטית את הופעותיה הפומביות.

משפחת המלוכה תמיד הייתה קצת כמו תיאטרון ממלכתי - הצגה מפוארת של כוח ויופי, אבל בלי יותר מדי השפעה פוליטית אמיתית. קייט מידלטון, שהפכה לכוכבת-על בממלכה, ידעה תמיד לשחק את התפקיד בצורה מושלמת. אבל עכשיו, אחרי שנה קשה של מאבק בסרטן, נראה שהיא עומדת לשנות את כללי המשחק.

תשנה את כללי המשחק. קייט מידלטון, צילום: איי.פי.

השבוע, שמה של קייט הופיע בלוח הפעילויות הרשמי של המשפחה המלכותית בפעם השנייה מאז שהודיעה על סיום הכימותרפיה. הסיבה? פגישת תכנון לקונצרט חג המולד השנתי שהיא מארגנת. לכאורה, זה נשמע כמו חזרה לשגרה. אבל מומחים טוענים: אל תתנו למראית העין להטעות אתכם.

גם אם קייט מחלימה, החיים שלה כבר לא יחזרו להיות כפי שהיו. מקורות קרובים למשפחה המלכותית מרמזים שב-2025 נראה גרסה חדשה לגמרי של הנסיכה. להערכתם, קייט צפויה להפחית משמעותית את מספר האירועים הרשמיים בהם היא משתתפת ובמקום זאת היא עשויה להגביר את נוכחותה ברשתות החברתיות ובסרטונים מוקלטים. בנוסף, אירועים יתוכננו בהתראה קצרה, כדי לאפשר לה לבטל אם תרגיש לא טוב.

השינוי הזה מסמל תפנית דרמטית באופן שבו המשפחה המלכותית מתקשרת עם הציבור. במקום להסתמך רק על הופעות חיות, קייט עשויה להפוך למעין משפיענית  מלכותית", שמשתמשת ברשתות החברתיות כדי לקדם את המטרות שלה ולשמור על קשר עם הציבור.

בסוף השבוע האחרון בחרה קייט לצפות במופע של הבלט הלאומי האנגלי והיא עשתה זאת באופן פרטי לחלוטין. רק מאוחר יותר היא שיתפה ברשתות החברתיות תמונה מהמופע והודתה לאירוח המרגש.

בסופו של דבר, זה מחזיר אותנו לרעיון של המלוכה כהצגה - אבל הפעם, הבמה היא דיגיטלית. קייט מידלטון, שתמיד הייתה כוכבת בעיני הציבור, עומדת להפוך את חייה ל"ריאליטי מלכותי" חדש, עם הופעות נבחרות בקפידה וחשיפה מבוקרת יותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר