"נפרדת בטוב": מורן אטיאס עוזבת את ישראל

אחרי שבילתה בארץ במשך שלושה חודשים הדוגמנית והשחקנית חוזרת לאמריקה, אך הפרידה מהקרובים מלווה בחששות • "מבקשת מכולם להיות זהירים"

מורן אטיאס . צילום: GettyImages

בצל ימי הלחימה הקשים והתגברות ירי הרקטות בצפון הארץ, מורן אטיאס אורזת שוב את מטלטליה וחוזרת לארצות הברית.

"נפרדת בטוב כי אני תמיד פה ומודה שיש לי גם את השם - את אמריקה שמגשימה איתי חלומות", שיתפה אתמול (שני) אטיאס את 456 אלף עוקביה באינסטגרם.

"מודה על שלושה חודשים מלאים שבהם אני מעמיקה היכרות עם אלה שחוזרים, עם אלה שעוזבים ובעזרת השם עם כל אלה שיחזרו", כתבה כשהיא ממשיכה ומשתפת במצב הקשה בצפון וכיצד הוא מטלטל גם את משפחתה.

"ההורים שלי וליה (ליה יעל, בתה בת השנתיים) הצטרפו אליי לתל אביב", שיתפה,  "אבל לא לכולם יש את האפשרות כמו סבתא שלי שבת 95 שנמצאית בחיפה.

צילום מסך אינסטגרם

"ממש מבקשת מכולם להיות זהירים", ביקשה מעוקביה בסיום דבריה. "קרובים לממ"ד,  דרוכים אך רגועים. לא ניתן להם. חזקים. ערניים וטובים ננצח", סיכמה.

בשבוע שעבר, אטיאס (43) שבשנת 2017 קיבלה אזרחות אמריקאית ובשנת 2020 שבה לארץ כתושבת חוזרת, שיתפה את מאות אלפי עוקביה בקושי הרגשי שהיא חווה בזמן הלחימה רגע לפני שהיא עולה על מטוס ושבה לביתה בארצות הברית.

"לחיות בלי דאגות". אטיאס / צילום: GettyImages

"מרגישה מטומטמת!", כתבה על גבי סרטון קצר שבו תיעדה את עצמה דומעת. "זאת השבת האחרונה שלנו בארץ, אז השארתי את לולי עם סבא וסבתא בחיפה ואני בדרך לתל אביב לבד  כדי לתת להם זמן איכות, אבל עכשיו הודיעו על מצב כוננות אחר ואני כאן והם שם ואני מרגישה מטומטמת".

"כל מה שאנחנו רוצים עבור הילדים שלנו זה שהם ירוצו בבטחה בחוף הים. לחיות בלי דאגות. אני רוצה את זה בשביל כל ילדי העולם. אנחנו לא יכולים יותר להיות שבויים בידי טרוריסטים שכל תאוותם לשלוט בעולם כולו. זו צריכה להיות המטרה המשותפת של כולנו. עשינו הסכמי שלום עם לא מעט מדינות, אז אני עדיין מאמינה בכך. אני מאמינה באנשים שבדיוק כמוני רק רוצים שילדיהם ירוצו בחוף, ישחקו ויחזרו הביתה. הלוואי שהמלחמה הזאת תביא איתה עסקה ושלום עבור כולנו. אני לעולם לא אוותר על התקווה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר