הרמזים הנסתרים שפספסתם בסרטון של קייט מידלטון

נסיכת ויילס ריגשה רבים ממעריצי משפחת המלוכה, כשעדכנה על סיום הטיפול הכימותרפי שלה בסרטון משפחתי אינטימי ומרגש • לצד מה שניתן היה לראות בסרטון עצמו, ישנם פרטים נסתרים שרוב הגולשים פספסו

מתוך הסרטון החדש של משפחת המלוכה. צילום: AP

חצי שנה לאחר ששיתפה את העולם במחלת הסרטן, הנסיכה קייט מידלטון ריגשה מיליונים אמש (שני) כשעדכנה על סיום הטיפול הכימותרפי שלה בסרטון משפחתי אינטימי ומרגש.

"כשהקיץ מגיע לסיומו, אני לא יכולה שלא לספר איזו הקלה זה שסיימתי סוף סוף את הטיפול הכימותרפי שלי", פתחה מידלטון את הסרטון הארוך, האישי והמרגש ששיתפה בעמודים הרשמיים של בית המלוכה ברשתות החברתיות. "תשעת החודשים האחרונים היו קשים להפליא עבורנו כמשפחה", אמרה בהצהרה שהתלוותה לסרטון העוצמתי ובקריינות שליוותה את הסרטון שלרגעים היה נדמה שנלקח מקדימון לסדרה משפחתית בנטפליקס. "החיים כפי שאתם מכירים אותם יכולים להשתנות ברגע והיינו צריכים למצוא דרך לנווט במים הסוערים ובכביש הלא ידוע. מסע הסרטן מורכב, מפחיד ובלתי צפוי עבור כולם, במיוחד עבור הקרובים אליך".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by The Prince and Princess of Wales (@princeandprincessofwales)

בהמשך, מידלטון שהייתה לבושה בשמלה בסגנון כפרי ופיזרה את שיערה הארוך שהתבדר ברוח, הוסיפה כי למרות החדשות המשמחות - הדרך להחלמה עודנה ארוכה. "אני שמה את הפוקוס שלי עכשיו על מה שאני יכולה לעשות כדי להישאר נקייה מסרטן", אמרה. "למרות שסיימתי כימותרפיה, הדרך שלי לריפוי ולהחלמה מלאה היא ארוכה. עם זאת, אני מצפה לחזור לעבודה ולבצע עוד כמה פעילויות ציבוריות בחודשים הקרובים כשאוכל".

בסרטון שהציג קטעים מחופשת הקיץ של המשפחה, קייט סיפקה הצצה אינטימית אל מאחורי הקלעים של חיי המשפחה עם הנסיך ויליאם ושלושת ילדיהם, הנסיך ג'ורג' (11) הנסיכה שארלוט (9) והנסיך לואי (6), כשהם נראים מבלים בטבע, חולקים רגעים משפחתיים מרגשים של קרבה ושמחה על חוף הים, בין ערימות חציר ובשדות, ומשתדלים להציג פורטרט של משפחה "רגילה" ומאושרת.

ויליאם וקייט בסרטון המרגש, צילום: רויטרס

לצד מה שניתן היה לראות בסרטון עצמו, שהצליח לשמח מיליוני גולשים שמיהרו לפרגן במאות אלפי תגובות מחזקות ואוהבות, האתר הבריטי דיילי אקספרס ביקש להאיר כמה פרטים נסתרים שאולי הגולשים פספסו.

סגנון ההורות של קייט וויליאם

בסרטון, הנסיכה קייט והנסיך ויליאם נראים מבלים עם שלושת ילדיהם המלכותיים. בקטעים שונים ניתן לראות את הילדים רצים, משחקים ונהנים בטבע, כשהם חולקים רגעים מתוקים של קרבה עם הוריהם. למרות שהם בני אצולה המחויבים להתנהלות הדורשת לא פעם הקפדה על כללים ברורים ונוקשים לעיתים, מובן מהסרטון שהנסיך והנסיכה מוויילס מדגישים פעם אחר פעם את העובדה כי הם מבקשים להעניק לילדיהם ילדות רגילה ככל הניתן. באחד הקטעים בסרטון, הנסיך לואי נראה מטפס גבוה על עץ בזמן שאימו קייט משגיחה עליו מהקרקע. 

הסרטון מדגיש את סגנון ההורות של קייט וויליאם, צילום: רויטרס

התחרותיות החמודה של הנסיך לואי

הנסיך לואי הצעיר והשובב, שכבר מזמן כבש את לב הציבור עם פרצופיו המשעשעים והתנהגותו המחוצפת באירועים רשמיים, תועד שוב בסרטון כאשר הוא נראה תחרותי מאוד בהתנהלות עם משפחתו. בזמן שרוב הסרטון מראה אותו משתובב, סצנה אחת מראה את התחרותיות שלו, כשהוא נראה יושב על ברכי אביו וקופץ במהירות לעבר השולחן במהלך משחק כדי לתפוס קלף. 

קייט עונדת שוב את הטבעות שלה

במהלך הסרטון, קייט נראתה שוב עונדת את טבעותיה, דבר שלא עשתה בצילום השנוי במחלוקת שפורסם ביום האם, אז הבחינו רבים בכך שטבעת הנישואין אינה על אצבעה כשמומחה אחד הציע כי זה עשוי להיות קשור לניתוח הבטן שעברה בינואר. העובדה שקייט עונדת שוב את טבעותיה, נכתב בדיילי אקספרס, מעידה כי היא מרגישה שוב כמו עצמה, דבר שהתקבל בשמחה אצל רבים ממעריצי משפחת המלוכה.

קייט נוהגת

קטע אחד שתפס במיוחד את תשומת הלב של מעריצי בית המלוכה הוא הקטע הקצר בו נראית הנסיכה קייט נוהגת במכונית כשהיא מעבירה הילוכים ויוצאת לנסיעה. למרות שידוע היטב כי המלכה המנוחה אליזבת' אהבה לנהוג, לרוב בני המלוכה נראים במושב האחורי כאשר מסיעים אותם לאירועים. עם זאת, בסרטון החדש הנסיכה נוהגת בעצמה, דבר שיכול לסמל את הרצון לשדר מסר של לקיחת השליטה על המסע האישי שלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר