ליבי נחימובסקי: "לא רואה דרך אחרת לצלוח את החיים בלי זה"

כחודש אחרי שחשפה את הזוגיות החדשה שלה, אושיית הרשת החרדית פתחה את הלב וסיפרה על הדרך שלה לסייע לעצמה לצלוח את תלאות היום יום והחיים המורכבים • "השעה שאני מחכה לה כל השבוע"

ליבי נחימובסקי. צילום: אור גפן

אחרי שחשפה את חיי הזוגיות החדשים שלה עם בובי, קברניט אל על בשנות ה-40 לחייו, ליבי נחימובסקי ביקשה אתמול (שני) לחלוק עם 127 אלף עוקביה גם במציאות הפחות ורודה ופוטוגנית כשסיפרה על הטיפולים שהיא עוברת על מנת שתוכל להיות מספיק חזקה נפשית אל מול האתגרים שמזמנים לה החיים כאישה וכאימא.

"ועכשיו השעה שאני מחכה לה כל שבוע", שיתפה נחימובסקי על רקע צילום סלפי שלה כשהיא מסמנת את האות וי באצבעות ידה. "פגישת זום עם הפסיכולוגית שלי בחמש השנים האחרונות", עדכנה וצירפה אימוג'י של לב אדום. "אני באמת לא רואה דרך אחרת לצלוח את החיים בלי זה. התשובה הקבועה שלי לכל אחת שמשתפת אותי בקושי או בכלל בחיים – אני עונה: טיפול רגשי".

צילום מסך אינסטגרם

עוד קודם לכן העניקה ליבי הצצה ליומן שהיא כותבת ובו היא מציינת את כל הדברים שהיא למדה באותה יממה. "צריך להוקיר ולהודות על כל יום שעובר ולשמוח במה שיש. למדתי שבכל רגע אפשר לחבק ולנשק את הילדים וכמה שיותר. למדתי שכשנותנים מקבלים, וגם שחיוך יכול לשמח אנשים עצובים. למדתי שכדי שאוכל לתת ולהעניק אני חייבת למלא את עצמי. תמיד שתהיה על השיש עוגה בחושה ביתית שיצאה היום מהתנור. למדתי שאיימי (הכלבה של המשפחה; י"ד) יכולה לזהות אם אני במצב רוח טוב או לא ושהיא מחממת את הלב".

ליבי נחימובסקי (ליבילנד) ובן זוגה החדשה, צילום: מתוך אינסטגרם

כזכור, נחימובסקי חשפה במהלך חודש יוני האחרון את הזוגיות החדשה שלה באינסטגרם, זאת לאחר הגירושים מבעלה ואבי ששת ילדיה יעקב. "אני מתרגשת להתחיל את השבוע בלשתף אתכן במשהו מאוד משמעותי ומשמח עבורי", כתבה נחימובסקי על רקע תמונה שלה ושל בן זוגה החדש מחובקים. בראיון שהעניקה ל"ישראל היום" יממה לאחר חשיפת הזוגיות היא סיפרה מעט על הגבר שכבש את לבה. "זה התחיל כחברות טובה בספטמבר, בתקופת החגים, והתפתח לאהבה יפה. הוא מאוד חרד לפרטיות שלו", ציינה תוך שהתרצתה ושיתפה כי מדובר בקברניט אל על בשם בובי, אב לילדים, בשנות ה-40 לחייו.

"זו אהבה גדולה. מה שהכי חשוב זה שאנשים ידעו שיש תקווה. אני רוצה לתת תקווה לנשים שמפחדות שלא יצליחו למצוא זוגיות. אני מצאתי את עצמי מהרהרת אם אצליח אחרי כל מה שעברתי, אבל לא הייתי מודאגת. כל החיים חלמתי על האהבה שיש לי עכשיו. אני מרגישה נאהבת ומוגנת", אמרה בתחושת סיפוק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר