הקרע בין מייגן מרקל לנסיך הארי מעמיק: "היא במשבר ומרגישה תחת מצור"

לפי מקורבים מעבר לים החיים של הנסיכה לשעבר לא ממש הולכים בכיוון שרצתה • "היא שונאת את העובדה שסקרים מראים כי היא והארי כבר לא מעניינים במיוחד"

הנסיך הארי ומייגן מרקל. צילום: AP

מייגן מרקל שוב מוצאת את עצמה במצב לא נעים. לפי דיווחים מעבר לים, המקורבים אליה טוענים כי היא חשה "תחת מצור" לנוכח האדישות הציבורית ליוזמות החדשות שלה, מצב אשר מעיב על מערכת היחסים שלה עם הנסיך הארי.

הסופר טום קווין, שכתב רבות על משפחת המלוכה הבריטית, חשף בפני ה"מירור" כי "יש קרע שהולך וגדל בין הארי למייגן. היא מודאגת מכך שחייה לא מתפתחים בכיוון שתכננה. היא אוהבת תשומת לב תקשורתית ושונאת את העובדה שסקרים מראים כי היא והארי כבר לא מעניינים במיוחד את הציבור האמריקני".

הפרויקטים של השניים לא ממש צלחו. הנסיך הארי ומייגן מרקל / צילום: AP

מאז שפרשה מתפקידה במשפחה המלכותית לפני ארבע שנים, מרקל ניסתה את מזלה במספר פרויקטים של ממש צלחו. הפודקאסט בספוטיפיי זכה לביקורת חריפה מבכירים בחברה ולא חודש לעונה שנייה, העסקה עם נטפליקס וגם מותג הלייפסטייל החדש שלה לא ממש ממריא.

לאחרונה הפרשנית והביוגרפית המלכותית אנג'לה לוין סיפרה כי "מרקל כועסת מאוד על מה שקורה עם המותג והיא לא מרוצה מהתדמית שנוצרה לו"

אף אחד מהפרויקטים האלה לא זכה לתהודה הציבורית לה קיוותה מרקל. "עם הידיעות שהחוזה עם נטפליקס של הזוג עלול להיות בסכנה, יחד עם הלעג שליווה את השקת המותג שלה, מייגן מרגישה ממש תחת מצור," טוען קווין.

מתוסכלת. מייגן מרקל, צילום: AP

"היא הגיעה לנקודה בה היא חושבת שכל מה שהיא עושה יבוקר באופן לא הוגן," הוסיף. "בדומה לבעלה, היא מרגישה שאנשים מתנכלים לה ללא סיבה - היא לא מבינה למה אנשים לא מעריכים את עבודתה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר