שורטי חושפת: "לא עניין אותי כלום חוץ מלהשיג עוד כסף"

הראפרית והבשלנית עושה בימים אלה חשבון נפש – ושיתפה את עוקביה באינסטגרם בהחלטה להפסיק לפגוע בעצמה • "פגעתי בגוף ובנפש שלי, שכחתי מי אני. רוצה לחזור לנקודת האפס"

שורטי, צילום: דניאל קמינסקי

אין זה סוד שלשורטי, שם הבמה של הראפרית והבשלנית הילה ניסימוב, יש פה גדול וחיים סוערים למדי – ואמש (ראשון) היא הוכיחה זאת שוב.

בסשן שאלות ותשובות שקיימה עם עוקביה באינסטגרם (שם יש לה יותר מ-14 אלף עוקבים), היא פירטה בצורה אמיצה וכנה על הבחירה שלה לבצע שינוי דרמטי וקיצוני במסלול חייה, ולהפסיק להיכנע למרדף ההרסני מבחינתה אחרי הישגים מקצועיים ואישיים. היא גם סיפרה מדוע היא בוחרת לא פעם ללעוג ברשתות החברתיות לכוכבי ריאליטי, כשערכה השוואה בינה לבינם, ולבסוף גם הודתה כי היא אינה חסינה וחזקה כפי שרבים טועים לחשוב.

"השינוי שהחלטת לעשות התחיל בגלל שנפגעת מאהבה?", נשאלה ניסימוב בת ה-39, שלאחרונה משתפת את עוקביה בשינוי שהיא רוצה להשיג בחייה. "התשובה היא כן, אבל לא סוג האהבה שאתם חושבים", השיבה בפתח תשובתה. "התחלתי את התהליך הזה כי הרגשתי שבשנה האחרונה הפסקתי לאהוב את עצמי. פגעתי בגוף שלי ובנפש שלי, ושכחתי מי זאת הילה כש'שורטי' שיחקה תפקיד גדול מדי בחיים שלי. לא עניין אותי כלום חוץ מלהשיג עוד כסף, עוד סימוני וי, עוד אגו, עוד בלגנים, עוד יציאות ואלכוהול וחרא שנכנס לגוף, עוד אנשים שאני לא באמת אוהבת, עוד לילות שאני לא זוכרת, עוד בחורות שמתחלפות במיטה שלי. התהליך הזה הוא בראש ובראשונה על מנת לחזור לנקודת האפס".

הסטורי של ניסימוב

השאלה הבאה שהתבקשה להשיב עליה הגיעה בעקבות לא מעט עקיצות וסטוריז מעליבים שהיא מפרסמת מעת לעת על פליטי תכניות מציאות, עניין שעליו דיברה גם בראיון שהעניקה לפני כשלוש שנים ל"ישראל היום". בזמנו, סיפרה ניסימוב על פוסט סרקסטי שהקדישה לאביבית בר זוהר, ועל ההתנצלות שבאה אחריו.

"את צוחקת הרבה על התעשייה, מה את באמת חושבת עליה?", הביעו הגולשים סקרנות. "אני פה כבר 18 שנה", הזכירה. "הייתי לפני כל כוכבי האינסטנט ואני אהיה פה אחריהם, כי אנשים מוכשרים תמיד יישארו פה". יש לי בעיה ענקית עם צביעות וזיוף, עם רדיפה אחרי פרסום, עם למכור את עצמך בשביל להצליח. מעולם לא הייתי כזאת, האמת תמיד הובילה אותי וכל מה שהוא כזה בעיניי, אני אכתוב ואדבר על זה, ואף אחד בתעשייה הזאת לא מפחיד אותי", הדגישה.

לא רודפת אחר הפרסום. סטורי של ניסימוב

לשאלה נוספת שניסימוב התבקשה להשיב עליה, התווספה הערה שתשובתה לכדה את תשומת הלב שלנו. "הלוואי ואצליח להיות חזקה כמוך", פיללה אחת הגולשות. "אני הרבה פחות חזקה ממה שאולי נראה. אני רגישה מאוד, אני בוכה לא מעט, אני נופלת לפעמים, וכן – קמה חזקה פי מיליון", חלקה בתחושותיה.

שונאת צביעות. סטורי של ניסימוב

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר