b.lux להשיג בלעדית ב- light in. צילום: יחצ

מנורות ב-40 שקלים: כל מה שאתם חייבים לדעת על גופי תאורה שולחניים

גופי תאורה לשולחן יכניסו לכם בדיוק את מנת הסטייל הדרושה לכל חדר או חלל בבית • מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים?

[object Object]

גופי תאורה שולחניים הם אחד הפריטים שיכניסו את מנות הסטייל הגדולות ביותר לחלל שלכם. עוד לפני שנתייחס לעניין הצורני, האור עצמו הוא בבחינת תוספת משמעותית – אלומת אור שבוקעת מגוף תאורה שעומד בפינת השולחן, מעניקה נימה מטופחת ומושקעת לחלל. מומלץ לבחור תמיד באור צהבהב שמדגיש באופן המדויק ביותר את האווירה שמבקשים ליצור באמצעותו.

מנורת Mi Led, שיאומי / יח"צ

הבחירה בצורה היא כמובן עניין של טעם, כך שלפני שאתם יוצאים למסע בדקו עם עצמכם מה בא לכם: אלגנטי, הומוריסטי, מצועצע, קווים ישרים או פיתוחים ופרחים? וגם - חשבו איזה חומר עושה לכם את זה: פלסטיק, מתכת, עץ? כשתענו על שתי השאלות הללו קל יהיה יותר לבצע בחירה שתתאים לכם.

מנורת כדור, רוש בובאה. להשיג בפיטרו הכט / יח"צ

מנורת שולחן ארנבים, KARE, להשיג באולם תצוגה משה לוי 11 ראשל"צ / יח"צ

מומלץ כחלק מתהליך הבחירה לשוטט קצת ברשתות ולהתרשם. אפשר לערוך תיקיה בפינטרסט ולשים בתוכה גופי תאורה שאהבתם. במקביל, כשאתם כבר קצת יותר מגובשים, כנסו לענקיות הקמעונאות – TEMU, אמזון, אלי אקספרס ונוספים – לרוב תמצאו שם קולקציות עשירות ובדרך כלל במחירים מאוד מאפשרים.

מנורת פרח, טכנולייט, LaFleur by Marc Sadler / יח"צ

מנורת שולחן, טולמנ'ס דוט / יח"צ

הניסיון שאנחנו ערכנו ברכישה מ-TEMU היה בהחלט מוצלח. רכשנו שני גופי תאורה שולחניים, ממתכת במראה פליז. מדובר בגופי תאורה שנטענים באמצעות כבל USB והם מאפשרים קבלה של שלושה גווני אור- צהבהב, ניאון ואור יום. ההחלפה בין הגוונים מתבצעת בטפיחה קלה על ראש המנורה.

את הרכישה ערכנו לפני ארבעה חודשים, ההרכבה הייתה פשוטה למדי ודרשה הברגה של שני חלקי המנורה - הבסיס והגוף, וזהו. עלות של כל גוף תאורה הייתה 37 שקלים ובינתיים הן פועלות ומוסיפות לחלל כולו הרבה חן.

מנורה שולחנית, הסטוק, צילום: סטודיו הסטוק

את גופי התאורה השולחניים אפשר למקם גם על שולחן הקפה בסלון, על שידת כניסה הביתה או בין מדפי הספרייה, אם יש לכם כזאת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו