רשת האיפור והטיפוח סקארה חוגגת חמש שנים להיווסדה ומשיקה גם קונספט חדש שנקרא "סקארה טרנד". לצורך כך, חנויות הרשת עוצבו מחדש, ברוח עולם הביוטי, כשברחבת הכניסה של הסניפים מרוכזים כל החידושים בעולם הביוטי בסטנד ייחודי שיעודכן מזמן לזמן, ובהמשך החנות שאר הפריטים וקולקציות כולל אקססוריז שונים לשיער, בישום ואביזרים.
הרשת גייסה צוות מומחים בינלאומי ומקומי שעבד על פיתוח ליין מוצרים חדשים בקטגוריות הביוטי השונות עם מוצרי איפור בעלי פורמולות המועשרות בוויטמינים נוגדי חמצון ובתמציות צמחים, מוצרים נקיים ממרכיבים שנויים במחלוקת כמו פרבאנים.
לדברי משה גולברי, מנכ"ל הרשת: "הצרכנית כיום דורשת איכות גבוהה יותר במוצרים עם מחיר ריאלי ונוח. יש מוצרי איפור בשמונה שקלים שאיכותיים לא פחות ממותגים בינלאומיים, מבלי לנקוב בשמות. זו הכוונה שלנו, שהלקוחות ימשיכו להנות ממגוון מוצרים איכותיים וזוליפ".
פלטת קונטור 3 ב-1 // צילום: קית גלסמן
לדבריו, על פי מחקרי קמעונאות, תחום הביוטי הבינלאומי צומח באופן עקבי בזכות "תרבות הסלפי" והצורך להיות מוכנים לצילום בכל רגע. "בעידן הרשתות החברתיות, כל אחת רוצה להעלות לרשת תמונות שלה עם הטרנדים העדכניים".
במסגרת המהלך יושקו מידי תקופה מוצרים חדשים בכל הקטגוריות. בקטגוריות הקוסמטיקה תושק סידרה עשירה במיוחד הכוללת פריימרים, מייק-אפים, קונסילרים, פלטות ושימרים במרקמים שונים.
בימים אלה מושקת פלטת הארות והצללות שלושה במוצר אחד לשימוש יומיומי: קונטור, סומק ושימר. הפלטה מועשרת במינרלים טבעיים ובוויטמין E ומכילה קונטור על בסיס גוון חום-אפרפר ליצירת הצללות מחטבות בפנים, סומק להענקת גוון סמוק ורדרד ואפרסקי, ושימר להארת הפנים, לתוספת זוהר ולהשלמת פיסול הפנים. המחיר, כצפוי מרשת הלואו קוסט, 29.90 שקלים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו