מותג היופי והטיפוח פלורמר ישיק ביום רביעי הקרוב קולקציית איפור עם בלוגרית האופנה והביוטי תם בר אמר, מה שמסתמן כלהיט הבא של הקיץ.
מותג האיפור פלורמר נוסד בשנת 1970 במילאנו, איטליה. מדובר ברשת שמצד אחד מקפידה על איכות ונראות המוצרים שלה ומצד שני שומרת על רף מחירים השווה לכל כיס ומציעה מגוון מוצרי קוסמטיקה, תכשירי איפור מקצועיים ומוצרים משלימים כגון מברשות ואביזרי איפור.
תם בר אמר בעלת מותג איפור הנושא את שמה ומתחזקת חשבונות עם עשרות אלפי עוקבים בכל רשת חברתית. הסרטונים שלה זוכים למאות אלפי צפיות ביוטיוב, מה שהופך אותה לאחת היוטיובריות הכי משפיעות בישראל כיום.
אמר סיפרה ל"ישראל היום": "אני מאוד מאמינה בנגישות של החברה לכולם, באיכות המצויינת ובמחירים ההוגנים. לפני שנה וחצי ישבתי עם זהבה, מנכ״לית החברה, והעלנו רעיון משותף להוציא קולקציה סופר כיפית שתאפיין את החיבור בנינו. בחרנו את המוצרים הכי אהובים עלי בפלורמר ויצרנו פורמלות חדשות שמתאימות לחזון שלי. היה לי חשוב ליצור מוצרים שיתאימו גם לקהל המקצועי וגם לקהל הביתי. אחרי שנה וחצי של עבודה משותפת, אני גאה להשיק את קולקציית ה-BAKE-GLAM-GO, שימר נוזלי מטריף בעל אפקט מתכתי להארה סופר מבריקה, פודרת בננה גרוסה דק דק שמתאימה במיוחד לחודשי הקיץ , וה- טרנד של הקיץ, ליפגלוס לשפתיים בגוון ורוד בייבי היסטרי".
שיתוף הפעולה עם חברה בסדר גודל כמו פלורמר מאפשרת השקה של מוצרי איפור איכותיים במחיר השווה לכל כיס. לפלורמר היסטוריה של שיתופי פעולה עם מובילות דעת קהל, מאביבית בר זוהר שמפרסמת את המותג ועד להשקת קולקציה משותפת עם אושיית האינסטגרם דנה זרמון.
הקולקציה כוללת שלושה מוצרים: BANANA PUDDING - פודרה בתפזורת לקיבוע הפנים במחיר 59.90 שקלים, DIAMOND GLAZE - שימר נוזלי עם אפקט מתכתי ב-85 שקלים ו- COTTON CANDY- גלוס בגוון ורוד בייבי ב-35 שקלים. מחיר מארז הכולל את שלושת המוצרים: 160 שקלים.
הקולקציה תושק רשמית בכל חנויות פלורמר בארץ ב-17 באפריל.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו