אחרי ההתקרחות הקשה, טיטי איינאו חושפת: "אני חובשת פאה"

מלכת היופי במיל' משתפת היא חובשת פאה על מנת להסתיר את שיערה הפגום כתוצאה מלידת בנה הבכור • "מה שטוב לביונסה טוב לטיטי איינאו"

טיטי איינאו . צילום: אור גפן

למעלה משנתיים וחצי אחרי שילדה את בנה הבכור דוריאן, טיטי איינאו חשפה אמש (שלישי) בפני 112 אלף עוקביה באינסטגרם את המראה החדש שלה. כשהיא מתהדרת בפאה על ראשה, איינאו פתחה את הלב וסיפרה על נשירת השיער המשמעותית שחוותה אחרי הלידה, שמשפיעה עליה גם היום.

"אתם תהיו בשוק ממה שאני עומדת לספר לכם עכשיו", אמרה איינאו בפתח דבריה בסרטון שבו תועדה במצב רוח טוב במיוחד. "אני לא הסתפרתי, עשיתי פאה", הכריזה. "אנחנו עובדים עליה כבר איזה חודשיים, עשו לי את זה בשיא הזריזות", הוסיפה.

צילום מסך אינסטגרם

בהמשך דבריה חלקה בסיבה שבגינה החליטה לעבור לחבישת פאה. "אני הולכת עם פאה כי מאז הלידה היו לי קרחות קשות והשיער גדל לא באותה צורה. יש לי כזה שערות קצרות וארוכות, השיער קצר מלפנים, וגם לא בא לי לעשות החלקה, אז פאה. במיוחד פאה כזאת, שהיא סופר קלילה, כיפית, יפה וטבעית. זה פתרון מושלם בשבילי. וזה פשוט הורס", קבעה בתחושת סיפוק.

על רקע הסרטון הוסיפה איינאו בכתב: "בלי קשר אני מאוד אוהבת פאות. אני חושבת שזה מקל על החיים, ומה שטוב לביונסה וריהאנה טוב גם לטיטי איינאו".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by טיטי פרנקל איינאו (@titiayenew)

בחודש פברואר 2023 שיתפה איינאו כי היא סובלת מקרחות קשות. "לא ידעתי אם לשתף, אבל זה מלחיץ ואני רוצה לשמוע מה הפתרון הכי טוב!", כתבה על רקע תמונה שבה תיעדה את התקרחות בראשה. "העיגול הזה שאתם רואים כאן הוא קרחת או התקרחות שצצה לי ממש בשבועות האחרונים. בחיים לא היה לי דבר כזה, ונכון שילדתי לפני שלושה חודשים ויש נשירה טבעית, אבל זה נראה לי מוגזם. בא לי לבכות. אימאל'ה, אני לא יודעת מה לעשות".

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר