קנדל ג'נר קוטפת ג'וב יוקרתי

האחות ל"משפחת קרדשיאן" מדורגת לפי מגזין פורבס כדוגמנית בעלת השכר הגבוה ביותר בעולם • עכשיו היא מתהדרת בתואר חדש - שגרירה בינלאומית למותג הטיפוח לוריאל פריז

קנדל ג'נר. צילום: יח"צ לוריאל

לקנדל ג'נר, האחות לבית "משפחת קרדשיאן", פלטפורמת מדיה גלובלית משלה, עם 350 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות והחלטה מלאה על מה שהיא חולקת עם העולם. אחרי שהיא הפכה לאייקון ולסיפור הצלחה עולמי אמיתי בזכות עצמה, היא נבחרה לשמש לשגרירה העולמית החדשה של לוריאל פריז. 

במהלך השנים, כדוגמנית על השתמשה בעמדת הכוח ובפלטפורמה שלה כדי לדבר בפתיחות על מאבקים בבריאות נפשית וחרדה. הכנות שלה סייעה להתחיל שיחות בין מיליוני נשים צעירות ובנות שמעריצות אותה. עצם הידיעה שקנדל ג'נר נאבקת גם בחוסר ביטחון מאפשרת לנשים להיפתח לגבי הבעיות שלהן וליצור רשתות של תמיכה בדרכן לערך עצמי.

הקמפיין הראשון של קנדל ג'נר עבור המותג יעלה בישראל לרגל השקת מוצרי  איפור חדשים, החל מספטמבר 2023.

קנדל ג'נר // יח"צ לוריאל

"היא  מייצגת את כל מה שדור ה-Z עומד מאחוריו, היא מחליטה על התדמית שלה, צומחת בערך העצמי שלה ומעודדת אחרים לעשות את אותו הדבר", מסרה דלפין וייר-הובאס, נשיאת המותג.

קנדל ג'נר מסרה על הבחירה: "אני גאה להיות חלק מאחוות נשים חזקות ועוצמתיות ולהיות מסוגלת להגיד את המילים האייקוניות האלה, "אני שווה את זה" (I'm worth it).  הצטרפותי למשפחת לוריאל פריז וההזדמנות לגלם את כל מה שהמותג מייצג מרגיש כמו רגע של סגירת מעגל אמיתית". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר