1. פריימר - SACARA

מחיר: 39.90 ₪ להשיג ברשת SACARA (צילום :קית גלסמן)
רשת SACARA משיקה לראשונה פריימר רב תכליתי המהווה בסיס לאיפור. בהוראות היצרן נכתב כי, "הוא משפר את עמידות האיפור מאחר שהוא עשיר בסיליקונים ומרכיבי לחות היוצרים משטח אחיד וחלק, ומעדן את הקמטוטים".
ניסינו: אחרי מריחה קלה הוא נספג במהירות ונוח למרוח מעליו מייק אפ ונותן תחושה של עור חלק אך לא ממש מעדן את הקמטוטים , יחד עם זאת הופתענו לטובה
2. צלליות COUTURE MONO, איב סאן לורן

מחיר: 190 ₪, להשיג ברשתות הפארם (צילום:יח"צ חו"ל איב סאן לורן)
איב סאן לורן משיקה את COUTURE MONO צלליות בתשעה גוונים, כל אחד במארז נפרד. הבטחת החברה "מגביר את אינטנסיביות הצבע, ומתמזג עם העפעפיים".
ניסינו: אנחנו ניסינו גוון אחד , המרקם נוח למריחה ומתקבע יפה על העין, יקר יחסית לצללית בודדת.
3. CEDRAT בושם לגבר, לוקיסטן

מחיר: 269 ₪, 100 מ"ל, או דה טואלט.להשיג בחנויות לוקסיטן (צילום: יח"צ)
חברת הטיפוח הצרפתית לוקסיטן השיקה לאחרונה את סדרת CEDRAT , מוצרי טיפוח לגבר על בסיס פרי האתרוג. אנחנו קיבלנו להתנסות בבושם לגבר בעל ניחוח שהם שילוב של ברגמוט תבלינים ארומטיים ואתרוג.
ניסינו: בתחילה, לאחר התזה קצרה על העור, הניחוח מאוד לימוני ונקי, אבל אחרי זמן מה נהיה מתוק וכבד מדי.
אנחנו לא התחברנו, מבוגר מדי לטעמנו , מתאים למי שאוהב ריחות מתוקים , פחות מומלץ לחובבי הניחוחות הרעננים והנקיים.
4. Very Sexy Platinum, בושם לגבר, ויקטוריה סיקרט

59.90 דולר ל- 50 מ"ל , ניתן להשיג בדיוטי פרי, ובמתחם שחקים בטרמינל 3 (מתחם טיסות יוצאות הפתוח לקהל הרחב, שם המחיר 289.90 ש"ח)
Victoria's Secret משיקה בפעם הראשונה , את הבושם הראשון לגבר שנקרא Very Sexy Platinum – Just For Him. בעלוני החברה נכתב: "ניחוח הבושם מאוד סקסי ונועז אך משלב גישה רעננה: תערובת משכרת של פלפל סצ'ואן, אזוב, אלון ועלי סיגליות". הבושם זכה בפרס FIFI - בושם השנה הפופולארי ביותר לגבר בארה"ב על ידי The Fragrance Foundation - האיגוד היוקרתי המציין הישגיות בתעשיית אופנת הבשמים.
ניסינו: "הגברים שניסו אותו התלהבו, וציינו כי מדובר באחד הבשמים הטובים שהכירו לאחרונה. מדובר בבושם בעל ריח דומיננטי כך שכנראה יש הצדקה לתואר.
5. ספריי שמפו יבש של שוורצקוף

מחיר: 108 ₪ ל- 300 מ"ל (צילום: יח"צ שוורצקופף פרופשיונל חו"ל)
חברת 'שוורצקופף פרופשיונל' ,המתמחה במוצרי טיפוח לשיער, השיקה לאחרונה את OSiS+ Refresh Dust - שמפו יבש המעניק נפח וריענון השיער. השמפו היבש מכיל אבקה דקה של עמילן אורז, שתפקידה לספוג את השמנוניות בשורשי השיער, ובכך מחזירה את השיער למראה נקי.
ניסינו: הנסיינית ציינה כי :"כמה השפרצות בהחלט מרעננות ו'מקלילות' את השיער שקצת התעייף אחרי יומיים ללא חפיפה, ועדיין – חפיפה הגונה תעשה עבודה טובה יותר. טוב רק אם אין מקלחת בסביבה.
(להשיג במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ, לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22)
6. תכשיר לטיפול בעור העיניים, Avene

מחיר:229.9 ₪ ל-15 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים (צילום: סטודיו מדיליין)
Avene מותג הדרמו-קוסמטיקה, השיק לאחרונה מוצר חדש מסדרת האנטי אייג'ינג , Avene YsthéAL - Eye and lip contour care ,לטיפול בקמטוטים מסביב לשפתיים ולעיניים. הבטחת היצרן :"האזור הופך לחלק יותר ולבעלי צבע אחיד".
ניסינו: "בימים הראשונים הנסיינית הרגישה עקצוצים לאחר מריחת הקרם, אבל לאחר כמה ימים הם נעלמו. לאחר שימוש של שבוע ימים עוד לא היה ניתן לומר כי קיים אפקטיביות בטיפול בקמטוטים, אבל לדברי הנסיינית, העור הפך להיות רך, נעים יותר למגע ובהיר מעט.