"אני אובססיבית לזה": פריס הילטון חושפת את סודות הטיפוח שלה

ניתוחים ובוטוקס? תחשבו שוב • הכוכבת הנוצצת חשפה את הטיפולים שהיא עוברת כדי לשמור על עור הפנים • ובאיזה גיל היא התחילה להקפיד על שגרת טיפוח?

פריס הילטון , צילום: אי.פי.אי

מחשמלת: איך בגיל 41 פריס הילטון עדיין נראית כמו בובת ברבי זוהרת? אם ישר חשבתם על מנתח פלסטי צמוד והזרקות לארוחת בוקר, צהריים וערב, לכוכבת הריאליטי ואושיית הרשת עתירת הממון יש הפתעה עבורכם.

"אני לגמרי בקטע של דברים טבעיים", חשפה הילטון בראיון לאתר  ,Bustle לאחר שבעבר כבר חשפה כי מעולם לא עברה הזרקות, מתיחות או טיפולי בוטוקס. "אני מרגישה שכשעושים שימוש באור ובחשמל, ההליך עצמו מדהים, וככה גם התוצאות", שיתפה. עוד הוסיפה יורשת המיליונים, כי היא מתרחקת מפרוצדורות פלסטיות וחובבת גאדג'טים של ביוטי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)

"אני עוברת טיפולי פנים כל הזמן", שיתפה. "אני מאוד אוהבת טיפולי חמצן, טיפולי היידרפיישל (טיפול פנים המשלב ניקוי, פילינג, לחות והגנה נוגדת חמצון, ע"ח) וטיפולי EMS בגלים אלקטרומגנטיים (העברת מתח חשמלי במתח נמוך בפנים, שממריצה את ייצוג הקולגן ומגבירה את זרימת הדם, ע"ח)", גילתה את הסוד למראה הצעיר שהיא מתחזקת.

אהבתה לטיפוח אינה חדשה, והיא שומרת על עורה בקפידה עוד לפני שהפכה לכוכבת שהיא היום. "הייתי אובססיבית לטיפול בעור שלי מאז גיל שמונה", היא מספרת. "אמא שלי לימדה אותי על כל הקרמים והסרומים השונים, ואני מקפידה על דגרת טיפוח קפדנית מאז שהייתי ילדה".

לאחרונה חגגה כוכבת הריאליטי שנה של נישואים ליזם והדי ג'יי קרטר ראום, מאורע אותו ציינו בחגיגת גלאם ענקית ומוגזמת במזח סנטה מוניקה. הזוג הנוצץ מתחזק באחוזתם המפוארת מעין ספא פרטי משל עצמם (המכונה Sliving Spa) וכצפוי מאובזר במכשירים הטובים והיקרים ביותר שכסף יכול לקנות כולל מכונת קריותרפיה (סאונת קור).

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)

לנו רק נותר לאחל לפריס שתצליח להישאר צעירה גם בגיל 80, כי אנחנו לא היינו מצליחים להחזיק בשגרת הטיפוח הזאת יותר מיום אחד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר