התגעגעתם? קייט מידלטון בהופעה פומבית ראשונה מאז הודיעה על מחלתה

הנסיכה מויילס שהודיעה בחודש מרץ האחרון שחלתה בסרטן השתתפה במצעד לרגל יום הולדתו של המלך צ'ארלס • מדובר בהופעתה הפומבית הראשונה מאז חג המולד בחודש דצמבר האחרון

קייט מגיעה לחגיגות יום ההולדת של המלך, שלושה חודשים לאחר שהודיעה על מחלתה// רויטרס

קייט מידלטון הופיעה היום (שבת) בפומבי, לראשונה מאז הודיעה לעולם על כך שחלתה בסרטן ועל הטיפולים הכימותרפיים שהיא עוברת. מדובר בהופעתה הפומבית הראשונה מאז חג המולד לפני חמישה חודשים. 

מחייכת לצד הילדים. קייט מידלטון מופיעה בפומבי, צילום: איי.פי
התגעגענו. קייט מידלטון בהופעה פומבית ראשונה מאז הודיעה על הסרטן, צילום: איי.פי

הנסיכה תועדה כשהיא נוסעת בכרכרה עם ילדיה במצעד צבאי שנתי במרכז לונדון שנערך לציון יום הולדתו של המלך הבריטי, צ'ארלס. המונים ברחובות נופפו והריעו כשהכרכרה חלפה על פניהם.

צ'ארלס נסע בכרכרה נפרדת עם המלכה קמילה, ואחריו הנסיך וויליאם, יורשו של צ'ארלס ובעלה של קייט, שהיה רכוב על סוסים יחד עם בכירים נוספים במשפחת המלוכה.

מחייכת למצלמה. הנסיכה קייט מידלטון, היום, צילום: איי.פי

אתמול, קייט בת ה-42 פרסמה הודיעה כי "יש התקדמות טובה בהחלמתה" וציינה כי תופיע בציבור במהלך יום ההולדת.  הנסיכה, ששיתפה על מחלתה בחודש מרץ האחרון מסרה בהודעה מיוחדת כי חוותה "ימים טובים וימים רעים" במהלך הכימופתרפיה, וכי היא מצפה שהטיפול יימשך עוד חודשים אחדים. היא הוסיפה כי במהלך הקיץ תרחיב את פעילותה, אבל היא עדיין לא בכושר מלא. ההופעה הצפויה מחר תהיה הראשונה מאז חג המולד.

"בימים הגרועים מרגישים חולשה ועייפות, ויש לתת לגופך לנוח", שיתפה קתרין מחוויותיה בשבועות האחרונים. "בימים הטובים, כשאת חשה חזקה יותר, את רוצה להוציא את המקסימום מהתחושה הזו", אמרה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר