משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות יוצא היום (רביעי) בקמפיין בינלאומי נרחב שמטרתו לחשוף את תכני ההסתה במערכת החינוך של הרשות הפלשתינית. הקמפיין, שיושק במגוון פלטפורמות דיגיטליות ואתרי חדשות מובילים ברחבי ארצות הברית ואירופה, כולל סרטונים ובאנרים ייחודיים שיופצו בערים מרכזיות כמו ניו יורק וושינגטון, וכן במדינות אירופאיות מובילות כגון גרמניה, בלגיה וצרפת.
"הקמפיין החדש שלנו חושף לעולם את האמת על ההסתה השיטתית שמושרשת במערכת החינוך הפלשתינית", מסבירה הדס מימון, ראש תחום קמפיינים בינלאומיים במשרד. "באמצעות פרסום ממוקד באתרים מרכזיים ובפלטפורמות דיגיטליות מובילות, אנו מביאים את העובדות לידיעת דעת הקהל הבינלאומית, ומראים כיצד חינוך לשנאה תורם ישירות להמשך האלימות".
הקמפיין יופץ במגוון פלטפורמות דיגיטליות, כולל יוטיוב, X (טוויטר לשעבר), ומנוע החיפוש של גוגל. בנוסף, התכנים יופיעו באתרי חדשות מובילים כגון NY Times, CNN, Washington Post, Le Monde, Bild ו-Spiegel. המהלך מהווה המשך ישיר לפעילות האינטנסיבית של המשרד בתחום ההסברה והתודעה ברשתות החברתיות.
במסגרת פעילותו, המשרד מפיק ומפיץ מאות סרטונים וחומרי תודעה ייעודיים שמטרתם להגביר את החשיפה של קהלים בינלאומיים להסתה ולמעשי הזוועה של החמאס בתוך מערכת החינוך הפלשתיני, או כמו שנאמר בסרטון, החינוך הפלשתיני הוא "מפעל לייצור טרור". תכנים אלה מציגים את הניגוד בין פעולות החמאס לבין הערכים המשותפים לישראל והמערב, במטרה להשפיע על דעת הקהל העולמית.
לדברי מימון, הסרטונים המרכזיים הופקו באנגלית ותורגמו לחמש שפות נוספות: ספרדית, צרפתית, רוסית, גרמנית וערבית. "מלחמת ההסברה היא מלחמה יומיומית והיא קריטית למדינת ישראל מבחינת הלגיטימציה שלה בעולם", היא מדגישה.
כחלק מהמאמץ הכולל, המשרד משתף פעולה עם ארגוני חברה אזרחית בהפקת עשרות סרטי תודעה, לצד אלפי פרסומים בפלטפורמות 4IL ורשת המשפיענים Digitell. בנוסף, המשרד מעודד יצירת תוכן הסברה ברשתות טיקטוק ואינסטגרם באמצעות משפיענים עם קהל בחו"ל, פעילות שהניבה מאות מיליוני צפיות.
"ישראל ומדינות המערב חולקות ערכים של חירות ודמוקרטיה", אומרת מימון. "הגיע הזמן שהעולם יבין אילו מסרים מועברים לילדים תחת שלטון הרשות הפלשתינית".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו