אודי מתחילה לשווק את הדור השני של ה-A1, המכונית הקטנה ביותר בהיצע של היצרנית. הדור החדש, חולק פלטפורמה עם קטנות אחרות בקונצרן (פולו, איביזה) ומשווק כאן בגרסת חמשת הדלתות.
הדור החדש של ה-A1 מציג צמיחה משמעותית של המרכב, כזו שאמורה להציע מרווח משופר לנוסעים וגם בתא המטען. שני המספרים המשמעותיים כאן, הם האורך הכללי ובסיס הגלגלים. שני אלו צמחו באופן משמעותי ל-402 ו-256 ס”מ בהתאמה. מעבר למרכב שגדל, אפשר למצוא כאן כסטנדרט את הקוקפיט הדיגיטלי של אודי, המוכר מדגמים בכירים ויקרים יותר של החברה.
בכל הקשור להנעה, מגיעה אלינו ה-A1 עם שני מנועים מוגדשים: האחד בעל שלושה ציל’ בנפח 1.0 ל’, השני בעל ארבע ציל’ בנפח 1.5 ל’. המנוע הקטן בהיצע, מפיק 116 כ”ס בין 5,000 ל-5,500 סל”ד ו-20.4 קג”מ החל ב-2,000 סל”ד, כשהכוח עובר אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבה כפולת-מצמדים בעלת 7 יחסי-העברה. זה מספיק בשביל להשלים את המאוץ הקלאסי תוך 9.4 ש’ בדרך למהירות מרבית בת 203 קמ”ש. המנוע הגדול יותר מפיק 150 כ”ס (5,000-6,000 סל”ד) ו-25.5 כ”ס (החל מ-1,500 סל”ד) גם הוא עם הנעה קדמית ותיבה כפולת מצמדים. הביצועים כאן, כמובן, טובים יותר, עם תאוצה ל-100 קמ”ש תוך 7.7 ש’ בדרך ל-222 קמ”ש מרביים.

המחירים לדור השני של אודי A1 מתחילים ב-149,000 שקלים לגרסת שלושת הציל’ וב-169,500 שקלים לגרסה החזקה יותר. בשתיהן כולל מחיר הבסיס גם מערכת בלימה אוטונומית ומערכת שמירה על הנתיב.