כלמוביל: מתכוננים לעתיד

עולם הרכב עומד לעבור תהפוכות בעתיד הלא רחוק. בכלמוביל מציגים שלב ראשון באסטרטגיה חדשה, בכדי להתמודד עם השינויים הללו

פניה של תעשיית הרכב עומדים להשתנות, במוקדם או מאוחר. התקדמות הטכנולוגיה האוטונומית, דור חדש של צרכנים ושירותים שמאיימים על מבנה הבעלות הקלאסי, כל אלו מתקרבים. היום שבו לא ננהג במכוניות, וכנראה לא נרכוש אותן באופן מסורתי, עדיין רחוק, אבל הכיוון ברור לחלוטין.


יצרניות הרכב השונות כבר החלו להיערך לשינויים כאלו ואחרים. כעת גם יבואנית רכב מקומי (כלמוביל יבואנית יונדאי, מיצובישי ומרצדס) מצהירה על אסטרטגיה חדשה, כזו שתכין את החברה לקראת השינויים בהרגלי הקנייה והשימוש.


בכלמוביל קוראים לאסטרטגיה החדשה CASE ראשי-תיבות בלועזית של המילים חיבוריות, אוטונומיות, שיתוף וחשמל. השלב הראשון לדברי החברה, הוא החיבוריות, ובמסגרתו מציגה כלמוביל עדכון לשירות הקונקטד שלה וגם אולם תצוגה וירטואלי.


רוצים עוד מאוברדרייב >>>


מערכת הקונקטד לוקחת צעד קדימה את החיבור בין הרכב לנהג ואיתה מוצגת גם אפליקציה סלולרית חדשה. המערכת תדע לזהות פקודות קוליות, להציג מידע רלוונטי לנהג הספציפי מחד ואפשרות לבדוק את מיקום הרכב, מהירותו ועוד מהמכשיר הנייד מאידך.



צביקה פולק מנכ”ל כלמוביל: אסטרטגיה חדשה בדרך לשירותים מתקדמים

לטענת החברה, אולם התצוגה הוירטואלי, הוא ראשון מסוגו בישראל ומחובר ישירות למערכות של היבואן. כך המלאי הזמין, צבעים, אפשרויות אבזור ועוד, מוצגים בזמן אמת ומאפשרים רכישה מא’ ועד ת’ דרך האתר.


לפי צביקה פולק, מנכ”ל קבוצת כלמוביל זו הדרך בה מתחילה להתכונן כלמוביל למציאות חדשה, שונה. פולק הוסיף, שבמסגרת האסטרטגיה החדשה מבקשים בכלמוביל להיות ראשונים בישראל עם מגוון של הצעות ושירותים.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר