פיג’ו מתחילה לשווק בישראל את ה-308 בגרסת GT מונעת בנזין (הדיזל כבר מוצעת כאן). מדובר בקומפקטית חמימה, כזו האמורה לשלב ביצועים משופרים לצד שימושיות בשילוב תיבה אוטומטית. היא מתמקמת מתחת ל-GTI הקיצונית והחזקה יותר ומול קומפקטיות עם יכולת דומה אחרות בשוק.

ה-GT מונעת באמצעות מנוע ה-THP המוכר של פיג’ו (ומיני) בנפח 1.6 סמ”ק. בגלגולו הנוכחי הוא מפיק כאן 225 כ”ס ו-30.6 קג”מ ומשודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 יחסי-העברה. נתוני התאוצה והמהירות מספרים על זינוק מהמקום ל-100 קמ”ש תוך 7.4 ש’ בדרך למהירות מרבית של 235 קמ”ש.
בכדי לבדל את ה-GT מעוד 308, יש כאן מושבים שונים עם ריפוד דמויי אלקנטרה עם תפרים אדומים, דוושות אלומיניום, יציאות בכרום לפתחי המפלט, חישוקי 18 אינץ’ ועוד. ה-GT אמורה להציג גם כיול שונה למערך המתלים, ייעודי לדגם זה.

לצד הנתונים הנאים וחשובים לא פחות, נמצאים אביזרי הבטיחות המתקדמים, אלו כוללים בין היתר: התרעה על ערנות, תאורה אקטיבית, שמירת נתיב, בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית. מחירה של ה-308 GT נקבע על 175,000 שקלים.