חשמליות מפיג’ו

שני דגמי ליבה של פיג'ו: 3008 ו-2008 מקבל גרסאות היברידיות וחשמליות

לובינסקי – יבואנית פיג’ו לישראל -הודיעה על תחילת השיווק של כמה גרסאות חדשות ומעניינות של רכבי הפנאי שלה, 3008 ו-2008.


שתי גרסאות של פיג’ו 3008 PHEV  החלו להיות משווקות. שתיהן מוסיפות על ההספק של מנוע הטורבו בנזין 1.6ל’ גם את הכוח של מנועים חשמליים, כאשר גרסת הפרימיום עם הספק משולב של 225 כ”ס ו-36.7 קג”מ ואילו גרסת GT עם שני מנועים חשמליים לתפוקה משולבת של 300 כ”ס ו-53 קג”מ והנעה כפולה. הטווח החשמלי עומד על 61 ו-63 ק”מ בהתאמה WLTP. שילוב של טכנולוגיות קירור מאפשר טעינה מהירה כמו גם וויסות טמפ’ הסוללות על פני טווח גדול מאד לקבלת תפוקה אופטימלית.


בנוסף למערכות ההנעה מצוידות גרסאות ה-PHEV של פיג’ו 3008 גם בחבילת אבזור מועשרת, מערך בטיחות אקטיבי, ממשק קארפליי, קיפול מראות חשמלי ועוד. יחידת ההנעה ההיברידית נהנית מ-8 שנות אחריות או 160,000 ק”מ המחירים הם 218,000 שקלים לגרסת הפרימיום ו-255,000 שקלים לגרסת GT הבכירה.



 


בנוסף החלה לובינסקי לשווק את גרסת ההנעה החשמלית של רכב הפנאי הקטן שלה ה-2008. מצודי במנוע חשמלי עם 136 כ”ס ו-26.5 קג”מ ומוזן מסוללת ליתיום עם קיבולת של 50 קוט”ש, מסוגל ה-2008 החשמלי לנסוע עד 320 קילומטרים (WLTP נתוני היצרנית) בין טעינות. למערך הסוללה יכולת טעינה מהירה עד 100 קו”ט מעמדת DC חזקה.


מחיר ה-2008 החשמלית עומד על 164,990 שקלים וישווק ברמת אבזור פרימיום הכוללת קוקפיט דיגיטאלי מלא ותצוגת תלת מימד בלוח המחוונים, מערך בטיחות אקטיבי מלא ואף בורר של שלושה מצבי נהיגה. בין יתרונות ההנעה החשמלית עם עלויות אחזקה נמוכות – לפי לובינסקי כ-1,900 שקלים בלבד על פני 3 שנים. האחריות למערכת ההנעה היא ל-8 שנים או 160,000 קילומטרים.


בנוסף החל השיווק של ה-2008 בגרסת דיזל עם רמת אבזור פרימיום. למנוע הדיזל 1.5ל’ תפוקה של 130 כ”ס ו-30.7 קג”מ. ציון 5 כוכבים במבחני ריסוק וחבילת אבזור מועשרת ביותר. המחיר עומד על 138,990 שקלים.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר