חדש: קריאה ל"ידידים" דרך האפליקציה

במסגרת שיתוף פעולה, הוטמעה באפליקציית yellow לחצן חילוץ של עמותת ידידים, המאפשר פתיחת קריאה במוקד ידידים המזעיקה את מתנדבי העמותה למקום הקריאה בכל רחבי הארץ

סיוע של ארגון ידידים בשטח (ארכיון), צילום: דוברות ידידים

רשת חנויות הנוחות מבית פז, Yellow, ועמותת "ידידים – סיוע בדרכים" חברו לשיתוף פעולה רחב היקף. במסגרת שיתוף פעולה זה הוטמעה באפליקציית yellow לחצן החילוץ של עמותת ידידים, המאפשר פתיחת קריאה במוקד ידידים המזעיקה את מתנדבי העמותה למקום הקריאה בכל רחבי הארץ.

עמותת ידידים - סיוע בדרכים הוקמה בשנת 2006 והינה ארגון ייחודי המעניק עזרה ראשונה, שאינה רפואית, בדרכים ובבתים, 24 שעות ביממה, למעט שבת וחג. הארגון מספק סיוע במגוון תחומים, ביניהם סיוע בפנצ'ר, התנעת רכבים, מילוי מים או שמן או דלק בכבישים מהירים ומסוכנים ואף פתיחת רכבים נעולים באמצעות ציוד מקצועי וללא כל נזק, חילוץ ילדים שננעלו ברכב, חילוץ ממעליות ואיתור נעדרים.

לחצן המצוקה של ידידים שהוטמע באפליקציית yellow יהפוך את הקריאה לעזרה למהירה ונוחה ויופיע בחלקו העליון של היישום כאייקון של מגפון. בשלב הראשון יהיה על המשתמש לבחור באפשרות של שיחת טלפון למוקד או פתיחת קריאה במערכת. המשתמש יצטרך לבחור בסוג העזרה: הנעת רכב, פנצ'ר, שמן, מים, דלק, רכב נעול ועוד, להזין את המיקום את הפרטים המלאים: מספר רכב, טלפון ושם והעזרה בדרך.

בעמותה כ-28 אלף מתנדבים הפועלים בכל רחבי הארץ, המצוידים בידע מקצועי רב. העמותה מסייעת לכ-2,000 אזרחים מדי יום, כשבשנה החולפת סייעה לכ-700 אלף פניות לחילוץ, מתוכן כ- 1,500 קריאות לחילוץ ילדים שנלכדו ברכב.

במסגרת המהלך, שנרקם באמצעות חברת אג'נדות, תרמה yellow לעמותה למעלה מאלף ערכות חילוץ למתנדבים, שיסייעו בקריאות של אזרחים במצוקה בתקופת החורף. כל ערכה מכילה ציוד חילוץ מגוון וכן ציוד עזרה ראשונה. בנוסף, בכל רכישת משולש אזהרה בחנויות הרשת, 5 שקלים יוענקו כתרומה לעמותה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר