הוצגה פיג'ו 508 החדשה

פיג'ו מציגה את המחליפה לסדאן הגדולה שלה עם עיצוב מושך ויחידות הנעה עדכניות • תגיע לישראל ב-2019

פיג'ו 508 // חוזרים לקלאסיקה. פיג'ו 508 // צילום: יחסי ציבור

פיג'ו חושפת את מחליפת המשפחתית הגדולה שלה, ה-508. הדור החדש מאופיין במראה דמוי קופה, כשמחברה מוסרים שה-508 החדשה משתמשת במוטיבים מה-504 שחוגגת 50 בימים אלו. אפילו שם הדגם, מונח בחזית תא המנוע, כנהוג בדגמי העבר של החברה הצרפתית. בפיג'ו מציינים את קו הגג הנמוך, ועיצוב החזית האגרסיבי ואנחנו נוסיף את הדלת החמישית שמוטמעת בעיצוב האלגנטי.

 

גם מבפנים מיישרת ה-508 קו עם שפת תאי הנוסעים העדכנית של החברה. אפשר למצוא כאן את ההגה הקטן, המסכים הגדולים ומתגי הפסנתר. פיג'ו מציידים את הנהג גם במערכת לראיית לילה (לטווח של עד 250 מטר) לראשונה במותג, מעבר למערכות הבטיחות המוכרות. הן כוללות במקרה הזה בלימה אקטיבית, שמירה על הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, תאורה אקטיבית ועוד.

 

מסכים גדולים ומתגי פסנתר. פנים ה-508 החדשה // צילום: יחסי ציבור

 

המכונית, שקלה בכ-70 ק"ג מהדגם היוצא מוצגת עם מנועי דיזל ובנזין ברמות הספק שונות המשודכים לתיבה אוטומטית בעלת 8 יחסי-העברה. בהיצע הדיזל ניתן למצוא מנוע 1.5 ל' מוגדש טורבו (130 כ"ס והוא מוצע גם עם תיבה ידנית) וגרסת 2.0 ל' המוצעת בשתי רמות הספק (160 ו-180 כ"ס). יותר עניין עבור השוק המקומי מייצר ה-1.6 ל' טורבו עם רמת הספק בסיסית של 180 כ"ס וגרסה חזקה יותר המפיקה 180 כ"ס. בעתיד, כך לפי פיג'ו, תצטרף גרסת פלאג-אין היבריד להיצע.

 

לישראל צפויה פיג'ו 508 בחדשה להגיע בתחילת שנת 2019.

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר