יומן מסע: סאן מזרחי בויקטוריה'ס

בלעדי ל"For Real": הדוגמנית הישראלית הראשונה שצעדה על המסלול המפורסם בעולם ביומן אישי וחשוף במאחורי הקלעים. צפו

Loading...

סאן מזרחי ביומן מסע מתצוגת ויקטוריה'ס סיקרט

בתיעוד כנה וחשוף, סאן מזרחי לוקחת את קוראי "For Real" לחזרות, ליום התצוגה ולבוקר שאחרי. צפו! 👆

בלעדי: יום שלישי שעבר, 02:30 בלילה, שעון ישראל, סאן מזרחי, עושה היסטוריה כשהיא הופכת לדוגמנית הישראלית הראשונה שצועדת על המסלול של מותג העל ויקטוריה'ס סיקרט.
״קצת מרגישה שזה בדיוק הרגע״, היא משתפת בכנות בחוסר הבטחון שלה. ״כשאת מאוד מתרגשת ואולי אפילו קצת לחוצה, זה בדיוק הרגע שחוסר הביטחון וכזה מתחיל לטפטף קצת, אז אני ממש ערה ובתשומת לב לזה״.

ברגע האמת חוסר הבטחון מתפייד והיא נותנת הופעה מושלמת. מזרחי, שגדלה ברמת השרון, ומותגים וסוכנים בארץ לא הבינו את העוצמות והפוטנציאל שלה, צעדה לצד דוגמניות על כמו קייט מוס, טיירה בנקס, אדריאנה לימה, האחיות חדיד ועוד.

ארוחת בוקר עם טיירה בנקס

ברגע חשוף נוסף ביומן המסע, סאן מתעדת את הבוקר שאחרי התצוגה: "אני יושבת פה במסעדה של המלון לארוחת בוקר, כשטיירה בנקס יושבת ממש מולי ובדיוק מתנגן השיר ״Home Again״, השיר שהכי אמוציונלי לי לתקופה האחרונה. זה איזה חיבור משונה בין החיים שבפנים, שהשיר הזה מייצג, לבין החיים שבחוץ. זאת שהייתה איידול בשבילי וצעדתי איתה על המסלול אתמול״.

סאן מזרחי על המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט,  , צילום מסך: ויקטוריה'ס סיקרט, יוטיוב
סאן מזרחי על המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט, צילום: צילום מסך: ויקטוריה'ס סיקרט, יוטיוב

רגע לפני שעלתה על המסלול, מזרחי התארחה לריאיון בפודקאט "סויסה +1" וסיפרה על הדרך להשתתפות בתצוגה הידועה: "זה חתיכת דבר. ‏לא חשבתי שאני יכולה להתעלות על מה שעשיתי עד היום. ויקטוריה'ס סיקרט זה מבחינתי משהו לא מציאותי, בגדר חלום שהוא לא בר השגה".

על תהליך הליהוק לתצוגה סיפרה: "היו המון בנות מאוד מוכרות, כמו לילה מוס ורומי סטריג׳, אלה דוגמניות שכבר היו מלאכיות בעבר והן נבחנו יחד איתי".

כמה אנשים ישבו מולך באודישן?

"‏וואו, היו שישה אנשים שישבו כמו בפאנל בחדר ממש קטן. בפעם הראשונה זה ממש הביך אותי, כי את נבחנת על הגוף שלך באופן מאוד מדויק. בפעם השנייה כבר הרגשתי שאני יכולה לרוץ בחדר בביטחון".

סאן מזרחי וערן סויסה באולפן "סויסה + 1", צילום: מערכת For Real

נושאים חמים

Load more...