הישראליות שכובשות את עולם האופנה

גאווה ישראלית על המסלול: דווקא בימים המורכבים, הדוגמניות הישראליות משתלטות על המסלולים בשבועות האופנה מסביב לעולם. שגיא לירן מתגאה

הדוגמניות הישראליות כובשות את המסלול

חודש שלם של שבועות אופנה בבירות האופנה המובילות מאחורינו ויש לנו כוכבות ישראליות שחורכות את המסלולים של המותגים הכי מטורפים. אז מי הן הדוגמניות כחול-לבן שכבשו את המסלול?

מספר שיא שהופך אותה לדוגמנית העל הישראלית המצליחה בכל הזמנים

תכירו את רומי פלד בת 23, דתיה לשעבר מגני תקווה שכבר 5 שנים מדגמנת בארץ, אבל הפריצה העולמית שלה קרתה רק השנה. פלד כבר הספיקה לעבוד עם שלל מותגי על כמו - פראדה, דולצ׳ה וגבאנה ו-LOEWE. היא גם הספיקה לככב במספר מגזינים נחשקים כמו "ווג" הפורטוגלי ו-ELLE שוודיה, בו גם הופיעה על השער.

בעונת התצוגות הנוכחית כבר הספיקה לצעוד בשש תצוגות ביניהן אייסברג, אנטוניו מארה ועוד. מאוד מרגש לראות איך היא כובשת יעד אחרי יעד דווקא בתקופה כל כך בעייתית לישראלים בעולם.

רומי פלד, צילום: Getty Images

אבל רומי היא לא הישראלית היחידה, דורית רבליס שהייתה הבטחה ענקית בתחילת הקריירה, נעלמה לכמה שנים ומנסה שוב במגרש של הגדולים ביריית פתיחה מרשימה כשצעדה בתצוגת האופנה של הרמס.

דורית רבליס, צילום: Getty Images

אבל מי שכבר עשתה את זה לפניהן וממשיכה לעשות את זה בענק היא סאן מזרחי בת ה-25, שמתחילת הקריירה שלה, עלתה על המפה העולמית והגיעה ללא פחות ממעמד של מוזה למעצבים כמו ז'אקמוס, מה שאומר שהיא חלק בלתי נפרד מבית האופנה, מככבת בקמפיינים בתצוגות וחלק מתהליך העיצוב ובניית הקולקציה.

סאן מזרחי, צילום: Getty Images

בעונת התצוגות הנוכחית, מזרחי הספיקה לצעוד עבור לא פחות מ-22 מותגים. ביניהם קרולינה הררה, ראלף לורן, מייקל קורס ובוטגה ונטה. זה מספר שיא שהופך אותה לדוגמנית העל הישראלית המצליחה בכל הזמנים.

בתקופה שבה ישראלים שנואים בהרבה מדינות, במיוחד בתעשיית האופנה, הנוכחות של שלוש הדוגמניות המהממות האלה מקבלת משמעות נוספת.

נושאים חמים