המציאות הקשה היכתה בעדן הראל

מגישת תוכנית הבוקר התעדכנה בצאת החג בבשורה על חיסולו של סינוואר ופצחה בריקודים. אלא שזמן קצר לאחר מכן הגיעה גם בשורה קשה והכל התהפך

עדן הראל. צילום: אינסטגרם

עדן הראל שמחה אמש (חמישי) יחד עם מדינה שלמה כשהתבשרה על חיסולו של רב המרצחים יחיא סינוואר. היא פצחה בריקודים ושירה יחד עם משפחתה, עד לרגע שבו הגיעו גם הבשורות הקשות על נפגעים מצד כוחותינו, חיילי צה"ל שנפלו במהלך הלחימה בלבנון. בסטורי שהעלתה לחשבונה באינסטגרם היא ניסתה להעביר את התחושות המורכבות וסיפרה על הרגע שבו הכל התהפך. 

"איזו מציאות הזויה", כתבה הראל בסטורי ברשת החברתית על רקע שחור. "רקדנו ושרנו, שמחנו והתרגשנו ממותו של הצורר", סיפרה. "ואז, רגע אחרי, שמענו על הלוחמים הגיבורים שלנו שנפלו בלבנון. הנמכנו מיד את המוזיקה והתיישבנו. מנסים להכיל את עצב והשמחה ביחד. כמה הכל מורכב. עם ישראל חי".

"הכל מורכב". הסטורי של הראל, צילום: מתוך אינסטגרם

בחודש שעבר הראל שיתפה הראל גם כן בסטורי בבוקר הלא פשוט שעבר עליה כשבזמן הנחיית תוכנית הבוקר שלה יחד עם בן זוגה עודד מנשה התקבלו דיווחים קשים על התרסקות מסוק בציר פילדפי ופיגוע  בבנימין.  "אז היום היה שידור מאוד לא קל עם מסוק שנפל בלילה בעזה ובפיגוע הדריסה שהיה בבנימין", אמרה הראל בסרטון קצר שהעלתה לסטורי. "הרגשתי שאם אני לא הולכת לאיזה מקום לנשום רגע, אני לא אצליח להכיל את הכל. אני מקווה שגם אתם מוצאים את הרגעים האלה, שניה אחת להתנתק, להתחבר למשהו גבוה יותר, עמוק יותר, לאינסוף, ואז לחזור לחיים".

עדן הראל במהלך שידור, צילום: מתוך ערוץ 14

נושאים חמים