דניאל גרינברג פותחת על הקשר עם אייל

הדוגמנית והאקסית של הזמר אייל גולן פתחה תיבת שאלות, במהלכה סיפרה על טיב הקשר עמו, זאת על רקע המחלוקת בעניין המטפלת של ילדיהם המשותפים, מאיה זיו. "ויכוחים זה דבר נורמלי"

דניאל גרינברג ואייל גולן. צילום: ניר פקין

דניאל גרינברג ניצלה את סוף השבוע הארוך במיוחד שהסתיים כעת כדי לפנות קצת זמן לעוקבים שלה באינסטגרם ולספק את יצר סקרנותם בכל הקשור לחייה הפרטיים. בסשן שאלות ותשובות שערכה אמש (שישי) היא סיפרה על השפעת הסכסוך עם המטפלת מאיה זיו על הנפש שלה, וגם שיתפה בטיב היחסים כעת עם גרושה ואבי שני ילדיה מיאל ורון, אייל גולן, שכזכור בחר לצדד בזיו ולהמשיך להעסיקה למרות שזו פוטרה על ידי גרינברג.

"איך את מרגישה?", נשאלה גרינברג בפשטות. על השאלה היא בחרה להשיב בהרחבה. "לא אשקר. עם כמה שאני נראית כל הזמן חזקה, וכאילו הכל עובר לידי, יש מקרים שגם אני נשברת", הודתה. "ובתקופה האחרונה עם כל העומס שהיה לי מבחינת הבית, עבודה וילדים היו גם רעשי רקע שהשפיעו עליי אנרגטית וזה נטו בגלל שהילדים שלי היו קשורים לרעש. אז כן, גם לי יש רגשות וגם אני לפעמים לוקחת ללב. אז קצת התרחקתי ממה שלא, והשקעתי במה שכן. והכי חשוב: שיש סביבי סביבה מנצחת, שזאת המתנה שלי. עברה התקופה המורכבת, חזרתי לעצמי, ברוך השם".

נשברת לפעמים. גרינברג,

השאלה הבאה שאליה נדרשה גרינברג עסקה ביחסים עם הגרוש אייל גולן, והייתה ליתר דיוק יותר סוג של הערה שאליה בחרה גרינברג להתייחס. "לא מאחלת לאף ילד לגדול להורים ששונאים אחד את השנייה, זה נוראי", נכתב. "סדר", ביקשה דניאל תחילה. "ההורים של מיאל ורון ממש לא שונאים אחד את השנייה. לא כל מה שרואים מבחוץ הוא האמת בפנים. יש המון כבוד והערכה. ויכוחים כאלה ואחרים זה דבר נורמלי, שקורה גם ללא גירושים בין בני זוג או בני אדם בכללי. שורה תחתונה: הילדים שלי לא מרגישים לרגע קרע שלילי בין ההורים שלהם. בכל מה שנוגע לילדים וכל ההתנהלות מול הילדים – הם רואים ומקבלים הורים חברים שדואגים אך ורק להם".

גרינברג משתפת ביחסים עם גולן,

נושאים חמים