מי הזמרת הדתיה שיוצאת עם גבר נשוי?

פוסט של גולשת שפורסם בקבוצה בפייסבוק ובו היא מספרת על בעלה שבוגד בה לכאורה עם זמרת מפורסמת דתיה, מסעיר את הרשת. "הסביבה שלה לא יודעת איזה פח היא, משחקת אותה דתיה"

זמרת עומדת על במה עם מיקרופון. צילום: מערכת feedy באמצעות הבינה המלאכותית Midjourney

פוסט שפורסם במהלך החג בקבוצת הפייסבוק "נשים מדברות על הכל" חשף לכאורה סיפור מטלטל על אישה שבעלה בוגד בה עם זמרת מפורסמת דתיה. תוך זמן קצר התווספו לפוסט תגובות רבות שניסו לנחש ולגלות במי מדובר. 

לא יכולה עוד לשמור בבטן

"מרגישה שחייבת לשתף, הפוסט אנונימי כי הסיפור עדיין לא יכול לדלוף לתקשורת, אבל הלב שלי לא עומד בזה יותר ואולי אם אכתוב על זה, יוקל לי ולו במעט", כתבה הגולשת הנבגדת. "לפני שנתיים התחיל הסיוט של חיי, בעלי, האיש של חיי שנתתי לו את החיים שלי מכל הבחינות התחיל להתנהג מוזר, מה זה מוזר? סגר את הפלאפון שלו (טביעת אצבע), לקח אותו לכל חור שרק הלך אליו (שירותים, מקלחת ואפילו בבריכה) ואז התחילו ההעלמויות, פעם במהלך היום (לא עונה להודעות או שיחות ממני) ואז לילה פה ושם, עד שזה הפך להיות (בשנה וחצי האחרונות) כמעט פעם בשבוע הוא לילה מחוץ לבית בתירוץ של העבודה מתעכבת ואני נשאר לישון אצל 'חבר' כדי שבבוקר אעשה את מה שאני עוד צריך ואגיע מוקדם הביתה, מיותר לציין שבזמן שהוא אצל ה'חבר' לא עונה לשיחות והודעות ממני ו/או מחברים או הילדים שלו אפילו". 

בהמשך שיתפה במסקנתה. "בכל אופן ישר הבנתי שיש מישהי אחרת בתמונה. אני לא תמימה ולא שומרת בבטן. ברגע שהיה חוזר הייתי אומרת לו שהוא צריך לבחור באיזה חיים הוא רוצה להיות, איתי ועם הילדים או איתה. לא בדקתי כלום מעבר. ידעתי הכל, אבל בפועל לא ידעתי כלום, וככה החלטתי עם עצמי שאין לי עיניין לדעת מי מה ואיפה רק שישחרר אם הוא רוצה אותה שאוכל להמשיך את חיי בלעדיו, כי מי שמוותר עלי אני מוותרת עליו בחזרה. ככה במשך שנה וחצי שבהן פתאום הוא מחק את החשבונות שלו בפייסבוק והאנסטגרם (בטענה שלא בא לו יותר להיות בהם), אבל טיקטוק השאיר ואני לא יכולתי לראות מי החברים שלו שם או מה הוא מעלה או מגיב כי הייתי מעין חסומה לזה".

החקירה והגילוי

"החלטתי באיזשהו שלב שאני מתחילה לחקור ולבדוק עם מי יש לי עסק בצד השני (המאהבת) ומה שגיליתי היה מטלטל ולא נותן לי שקט אפילו היום כשהוא לא בבית ולא איתנו", התוודתה. "גיליתי שמנהל רומן כבר שלוש פאקינג שנים עם זמרת מפורסמת, שכל הסביבה שלה בכלל לא יודעת איזה אישה פח היא, שמשחקת אותה דתיה. מעלה כל היום סרטונים שהיא מתפללת ובכל השירים שלה יש ניואנסים על בעלי. בנתה קריירה שלמה מכתיבת שירים על בעלי, על גבר נשוי אבא לארבעה ילדים. אז נכון שבעלי לא שה תמים והוא נכנס לזה בידיעה שהוא עושה משהו פסול ורע. אבל לרגע הוא לא שיקר לה ומההתחלה היא ידעה שהוא נשוי!".

הפוסט של הגולשת הנבגדת, צילום: מתוך פייסבוק

הלב השבור והתקווה לצדק

לקראת סיום כתבה על החשש מתביעה שתגיע מצד הזמרת אם תנדב פרטים על זהותה. "כרגע הלב שלי שבור לרסיסים. אני לא יכולה להיות דקה ברשתות החברתיות בלי לראות סרטונים שלה וכמה אהבה היא מקבלת ממעריצים שאם רק רק היו יודעים איזה בן אדם שפל ומגעיל היא לא היו מאוהבים בה ומעריצים אותה בצורה עיוורת כזאת, ואני לא יכולה לעשות כלום!!! פשוט כלום!!! חוץ מלאכול את עצמי ולהתפלל לקב”ה שיעשה צדק, אני יודעת שהקב”ה איתי! אני יודעת שעשיתי הכל מהכל כדי להציל את הנשואים האלה אבל היא חזקה ממני כלכלית ויש עו”ד שיעשו ממני קציצות אם רק אעז לפרסם משהו עליה. יש לי תיעוד לחלק קטן מהדברים שהיא עשתה לי זה לא מספיק בשביל למוטט אותה ואת ההר שהיא עלתה עליו בגאווה ועזות מצח. הלוואי שאלוהים יעשה צדק ואוכל לרגע להרגיש קצת נחת".

הרמזים ששזרה הגולשת לאורך הפוסט, גררו אחריהם, כצפוי, תגובות רבות מצד חברות בקבוצה שניסו לנחש ולזהות מי הזמרת המפורסמת שעליה מדברת אותה אישה נבגדת. 

נושאים חמים