דולי פרטון תורמת 2 מיליון דולר

כשמלכת הקאנטרי דולי פרטון והענקית וולמארט מאחדות כוחות, התוצאה: 12 מיליון דולר למען נפגעי הוריקן הלן

דולי פרטון. צילום: AP Photo/Charlie Riedel

כשהוריקן הלן מכה בעוצמה, דולי פרטון וענקית הקמעונאות וולמארט לא נשארות אדישות. פרטון הודיעה על תרומה אישית של 2 מיליון דולר, והצטרפה לתרומה נוספת מוולמארט בסכום של 10 מיליון דולר, שנועדה לסייע לנפגעי האסון.

דולי פרטון: אייקון מוזיקלי ואייקון של נתינה

כשדולי פרטון הגיעה למסיבת העיתונאים של וולמארט בטנסי, זה לא היה בשביל לדבר על מוזיקה הפעם. "זה הבית שלי", היא אמרה, והוסיפה קריאה להתגייס למען מי שנפגע מההרס שהותיר הוריקן הלן.

פרטון תרמה מיליון דולר מכיסה האישי ועוד מיליון דרך עסקי הבידור שלה לטובת קרן Mountain Ways Foundation, שאחראית על הסיוע המתמשך לנפגעים באזורים המוצפים. במקביל, מנכ"ל וולמארט ארה"ב, ג'ון פורנר, הודיע שענקית הקמעונאות תתרום סכום נוסף של 10 מיליון דולר למען הנפגעים.

שורשים עמוקים בהרי טנסי

החיבור של פרטון לאזור הולדתה ניכר בכל מילה שלה במסיבת העיתונאים. "אלה ההרים שלי, העמקים שלי, הנהרות שלי", היא אמרה. התושבים המקומיים, שספגו מכה קשה, יכולים לסמוך על התמיכה שלה. בין התרומות הקודמות שלה, פרטון השיקה את קרן "My People" למען נפגעי השריפות בטנסי ב-2016, ותרמה מיליון דולר לחקר החיסונים במגפת הקורונה. ב-1995 היא השיקה את "ספריית הדמיון" שמסייעת בחינוך ילדים ברחבי העולם.

נושאים חמים