מנהל הסושיאל נגד פיינליסטית "האח"

המשפיען חן עמר שניהל את עמוד האינסטגרם של הדר שירי בזמן שהותה בבית "האח הגדול" נגד הכוכבת. "אחרי שלושה חודשי עבודה, היא נעלמה"

הדר שירי. צילום: מתוך "האח הגדול"

ימים אחדים לפני שנכנסה לבית ״האח הגדול״, הדר שירי סיכמה עם המשפיען ומנהל הסושיאל חן עמר, שייקח לידיו את המושכות וינהל את עמוד האינסטגרם שלה בזמן צילומי הריאליטי. אלא שאז עלו היחסים על שרטון.


לא לפספס: הדר שירי בראיון חשוף, שבוע אחרי היציאה מבית האח הגדול. צפו!


עמר עובד עם הוריה של הדר בקידום חנות האופטיקה שבבעלות המשפחה, כך שהחיבור בין הצדדים היה טבעי ומתבקש. ניהול העמוד של שירי התגלה כמוצלח,  ולראיה התוצאה: הדר סיימה במקום הרביעי ונוספו לה למעלה מ-145,000 עוקבים. אלא שאחרי היציאה מבית האח שיתוף הפעולה בין השניים קיבל תפנית מפתיעה, ומקורבים לעמר טוענים ששירי מתעלמת ממנו. 

הדר שירי בגמר "האח הגדול", צילום: ניר פקין

במשך למעלה משלושה חודשים העלה עמר מאות סטוריז ולמעלה מ-150 פוסטים בעמוד האינסטגרם של שירי. המשמעות: הרבה מאוד כסף בקריירה החדשה כשמשפיענית.

עמוד האינסטגרם של שירי, צילום: מתוך אינסטגרם

ההצלחה הגדולה הייתה אמורה להדק את היחסים בין עמר לשירי, אבל בפועל, על פי מקורבים לעמר, זה לא קרה. הדר יצאה מהבית ולא יצרה קשר. ״הוא ביקש מהמשפחה שלה לדבר איתה כשהיא יוצאת כדי לעדכן אותה בדברים אבל היא נעלמה״, מספר אחד המעורבים בפרטים. ״ממאה שיחות והודעות ביום עם המשפחה, בלעה את כולם האדמה״.

הקשר הראשון נוצר בין אמה של הדר לעמר רק אחרי יומיים, וגם זה במקריות. הדר לא יצרה קשר, אבל רצה הגורל והשניים נפגשו במקרה בכיכר המדינה. ״היא ניסתה להעמיד פנים שהכל בסדר אבל הוא התאכזב מאוד ולא הסכים לדבר איתה", שיתף יודע דבר. "הם קבעו לדבר מאוחר יותר אבל זה לא קרה. הוא כתב להדר את מה שיש לו להגיד והמשיך הלאה״.

מקורב אחר סיפר: ״הוא היה מאה אחוז בפרויקט וחי את זה, ומינימום של הכרת תודה לא היתה שם. גם לא אזכור בסטורי או בכל מקום אחר. מעבר לחוסר נימוס, זו היתה התנהלות מאוד מוזרה״.

הדר שירי, צילום: אפרת אשל, איפור ועיצוב שיער: ורד בדוסה רוטרו

עמר מסר בתגובה: ״מה שקורה בין הדר לביני, אני מעדיף להשאיר בינינו״.

מהדר שירי נמסר: "חן הוא חבר יקר, ואני מודה לו על העבודה הטובה שעשה בזמן שהייתי בבית 'האח'. הוא חשוב לי, ואני אוהבת אותו". 

נושאים חמים