קרינג' או לוהט? קלום והבת בתחתונים

היידי קלום עשתה קמפיין להלבשה תחתונה יחד עם בתה לני, ויש כמה שנבהלו

היידי והבת בקמפיין. צילום: מתוך האתר של intimissimi

היידי קלום הצטלמה לליין של הלבשה תחתונה עם בתה לני - ולא כל המעריצים אוהבים את זה. הצמד דגמן לאחרונה יחד עבור קמפיין הסתיו-חורף של מותג האופנה Intimissimi.

המותג שיתף את התמונות והסרטונים מהצילומים בעמוד האינסטגרם שלו, ויש מי שמיהר להגיב. מישהו אחד שאל: "איזו אמא נורמלית מצטלמת עם הבת שלה בהלבשה תחתונה?"; מישהו אחר כתב "דוד, זאת אמא שלך"; ועוד אחד כתב - "הסרטון כל כך קרינג'".

קלום עצמה שיתפה את התמונות בעמוד האישי שלה, אבל מאז כיבתה את האפשרות להגיב. אם תהיתם איפה עוד תוכלו לראות את השתיים בתחתונים, קלום כתבה בפוסט שהמודעות בכיכובן של השתיים יופיעו בשלטי חוצות ברחבי גרמניה וגם בטלוויזיה.

קלום בת ה-51 חולקת את לני בת ה-20, הנרי בן ה-18, ג'ון בן ה-17 ולו בן ה-14 עם בעלה לשעבר, כוכב הפופ סיל - אביהם הביולוגי של שלושת הילדים האחרונים ואביה המאמץ של לני. קלום וסיל התחתנו ב-2004, שנה לאחר שהכירו, והתגרשו ב-2014. אביה הביולוגי של לני הוא פלאביו בריאטורה, בן 74, שיצא עם קלום בשנים 2002-2004.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Heidi Klum (@heidiklum)

"אני אסתובב עם מיני גם בגיל 70"

רק בחודש שעבר אמרה קלום שהיא עדיין תלבש חצאיות מיני גם בגיל 70. הדוגמנית אמרה: "אני מקבלת את שאלת חצאית המיני כל הזמן - אז כמה זמן את מתכוונת ללבוש חצאיות מיני? אמרתי הרבה פעמים, אני כנראה אסתובב בגיל 70, אם בא לי, בחצאית מיני אם אני רוצה להראות את הרגליים שלי".

קלום אמרה ש"אני רואה את כל הפגמים שלי, זהו זה. ככה זה החיים". היא אמרה שהמראה דועך עם ההתבגרות, אבל הוסיפה  ש"בסופו של יום, אני עדיין מסתכלת במראה ומרגישה טוב עם עצמי".

קלום הדגישה ש"עדיין יש בי את האש. אני עדיין אוהבת דברים מהנים ואני עדיין מתרוצצת על החוף עם הציצים שלי בחוץ ולא ממש איכפת לי. האם הם נראים איך שהם נראו לפני שנולדו ילדים והם שאבו מהם את אור היום? הם שונים עכשיו וכן, תודה שציינת זאת, זה נכון שהם שונים. היו לי ארבעה ילדים והנקתי אותם".

נושאים חמים