ביף חדש? קידמן מעיפה להייק את היד

ניקול קידמן וסלמה הייק צולמו בשבוע האופנה בפריז, והרבה סטייל אין שם

ניקול קידמן בתצוגת האופנה של בלנסיאגה, בספטמבר. צילום: Getty Images for Balenciaga

ניקול קידמן וסלמה הייק כבר לא? השתיים נצפו ברגע מתוח במיוחד במהלך שבוע האופנה בפריז בסוף החודש שעבר - זה מה שמראה לפחות סרטון שצץ בימים האחרונים ברשת. בסרטון, שצולם בתצוגת האופנה של בלנסיאגה, קידמן הודפת את ידה של הייק, בשעה שהשתיים עמדו להצטלם עם קייטי פרי. 

לאחר שצלם ביקש "עוד תמונה אחת", הייק אחזה בניקול קידמן - שגבה פונה אל הצלם - כדי להפנות אותה לכיוון הנכון. קידמן כנראה פחות הייתה בעניין, ובאותו רגע תפסה את ידה של הייק והזיזה אותה. לאחר מכן היא נתנה לפרי נשיקה והחליפה כמה מילים עם הייק לפני שהתרחקה.

"את לא צריכה את זה"

לא ברור מה קידמן והייק אמרו זו לזו, אבל אחרי שקידמן הסתלקה, נשמע שהייק אומרת "כן בבקשה. עֵצָה". מישהו - כנראה קידמן - אומר אחר כך, "את לא צריכה את זה", והייק עונה - "אני כן". לאחר מכן הייק הצטלמה עם פרי. ההצגה חייבת להימשך, או משהו כזה.

בסרטון אחר מאותו אירוע נראה שקידמן והייק דווקא די מיודדות. שם הן מצטלמות יחד והפעם קידמן היא זו ששמה יד על גבה של הייק. האם בסרטון המתוח קידמן איבדה סבלנות מהצלמים ולא מהייק? או שהייק באה לה מקולקל פתאום?

כך או כך, זו הייתה הפעם הראשונה שקידמן נראתה בציבור מאז מות אמה בתחילת ספטמבר. קידמן הודיעה על מותה של אמה, ג'נל אן קידמן, שעות ספורות לפני שנבחרה לשחקנית הטובה ביותר בפסטיבל ונציה על תפקידה בסרט "בייביגירל".

אם במקרה יש קצת דם רע בין קידמן להייק, אנחנו לא רוצים לבחור צד. אבל נגיד את זה ככה - לא היינו רוצים להסתבך עם ניקול קידמן. 

נושאים חמים