עדכון וידאו: פרשת פאף דדי מסתבכת

שון (דידי) קומבס עלול לשבת בכלא לכל חייו בעקבות האשמות חמורות כמו סחר בבני אדם ואיומים בנשק. המשפט צפוי להתחיל במאי 2025, אך הפרשה הולכת ומסתבכת

איתי מרשל על פרשת פאף דדי

תעשיית הבידור האמריקאית ממשיכה לסעור מפרשת שון "דידי" קומבס, כשההתפתחויות האחרונות מכתיבות כותרות חדשות.

תאריך למשפטו של הראפר המפורסם, לשעבר פאף דדי, נקבע למאי 2025, וההאשמות נגדו ממשיכות להצטבר, עם אישומים בסחר בבני אדם, הפעלת מערכות סחיטה וסחיטה מינית. קומבס, שכבר הופיע בבית המשפט בבגדי אסיר, עלול להתמודד עם עונש מאסר עולם.

משפט דרמטי: דידי על הדוכן

האישומים נגד שון (דידי) קומבס נחשפו עם מעצרו לאחר שחבר מושבעים גדול הגיש כתב אישום בגין קשירת קשר לסחיטה וסחר בבני אדם למטרות זנות. אם יורשע, העונש עלול להיות כבד במיוחד.

לפי התביעה, קומבס ניצל את חברת התקליטים Bad Boy Entertainment ואת השפעתו כדי לקדם מופעי מין מתועדים באירועים חשאיים, תוך שימוש בסמים ובקלפי מיקוח כדי לשלוט בקורבנות.

העדויות המזעזעות ממשיכות להיערם: נטען כי דידי השתמש בסמים כמו קטמין ואקסטזי, וגם באיומים פיזיים ובנשק כדי להפחיד את קורבנותיו. למרות שכתב האישום לא כולל אישומים על אונס, טענות חדשות על התעללות פיזית וניצול מיני מתפרסמות כמעט מדי שבוע על ידי נשים הטוענות להתקפות מיניות שנמשכו במשך שנים.

טופאק שאקור, צילום: רויטרס

קשר רצחני: טופאק שאקור בפרשה

באופן מפתיע, תביעות אלו גרמו לפתיחה מחדש של תיק רצח הראפר טופאק שאקור מ-1996. המשפחה שכרה חוקרים פרטיים לבדוק קשר לכאורה בין דידי לרצח, אחרי ששמועה התפשטה שהוא הציע מיליון דולר עבור חיסולו של טופאק.

עם זאת, משטרת לאס וגאס הדגישה כי קומבס מעולם לא נחשב לחשוד רשמי.

נושאים קשורים