מתחת לקפוצ'ון: שאלאמה וג'נר בדייט

טימותי שאלאמה וקיילי ג'נר, ששומרים על פרטיות מערכת היחסים שלהם, נצפו בפיצריה בניו יורק

קיילי ג'נר וטימות'י שאלאמה. צילום: רויטרס ו-Getty Images

טימותי שאלאמה וקיילי ג'נר סוף סוף נצפים שוב יחד בציבור, גם אם הם לא לגמרי התכוונו לזה. השניים הלכו ביום שבת לארוחת ערב בפיצריה "ליטל צ'רלי" בשכונת ווסט וילג' בניו יורק. בתמונה שפרסם אתר הרכילות Deuxmoi, אפשר לראות את ג'נר ושאלאמה יושבים זה מול זה, כשהם משוחחים בין סועדים אחרים במסעדה.

בניגוד לדייט נייטס שעושים למשל טיילור סוויפט והבויפרנד טראוויס קלסי, שמקפידים לדפוק הופעה (ומותגים) ומצולמים מכל הכיוונים – ג'נר ושאלאמה הולכים על לוק קז'ואלי ומתרחקים מאור הזרקורים. ג'נר לבשה חולצת טריקו לבנה עם מכנסיים שחורים ושאלאמה התחבא בתוך סווטשרט כחול עם קפוצ'ון ששם מעל הראש. הארוחה הזו מגיעה בזמן ששאלמאה מצלם את סרטו "Marty Supreme" במנהטן.

קשר רציני?

לפי השמועות, ג'נר בת ה-27 ושאלאמה בן ה-28 החלו לצאת באפריל 2023 אבל לא הופיעו יחד בפומבי עד שהלכו להופעה של ביונסה בספטמבר באותה שנה. הזוג הופיע מאז כמה פעמים בציבור, כולל בגמר של אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס בספטמבר 2023, בבכורה של הסרט Wonka בלוס אנג'לס בדצמבר 2023 ובטקס גלובוס הזהב בינואר השנה.

מקור קרוב לג'נר אמר בעבר למגזין "פיפל" שהיחסים בין השניים הפכו ל"רציניים מאוד". לפי המקור, שאלאמה קרוב למשפחתה של ג'נר - וההיפך. "זה מאוד רציני, אבל גם מערכת יחסים כיפית", אמר.

המקור הוסיף כי הם "פשוט זוג נהדר" ו"כולם אוהבים אותם ביחד". לדבריו, "הם באמת הצליחו למצוא איזון טוב בין עבודה לבילוי זמן איכות ביחד".

מוקדם יותר החודש, ג'נר נצפתה עם אחותו הגדולה של שאלאמה, פאולין שאלאמה, באפטר פרטי לתצוגה של קופרני בשבוע האופנה בפריז. ג'נר סגרה את התצוגה של המותג, שהתקיימה בדיסנילנד.

נושאים חמים