הומור מוזר: החברה שייצרה קוקטייל קורונה

אם אתם לא יכולים לרפא את זה – שתו את זה? • חברת סודה בריטית חשבה שיהיה מצחיק לשווק סודה בתור 'קוקטייל קורונה' • הגולשים פחות התחברו

משקה הסודה החדש // צילום מתוך הטוויטר

חברת סודה בריטית בשם 'אייברי סודה' חשבה לשעשע את תושבי הממלכה עם מוצר מעט מעוות בשם 'קוקטייל קורונה'. המוצר הוא למעשה סודה ירוקה בטעם תפוז וליים ששווק במהדורה מוגבלת בבריטניה וארצות הברית.

לצד המשקה, החליטו בחברה 'לעשות מהלימון לימונדה' וצירפו הוראות להכנת הקוקטייל ולשטיפת ידיים אחריו. משווק המותג, שהתראיין בנושא לפוקס ניוז, מסר כי בקרב לקוחות החברה נרשמת התלהבות ענקית על ההברקה. "המון אנשים צוחקים מהבדיחה שלנו וזו הייתה הכוונה, לעורר קצת את הרוח עם חוש הומור".

עם זאת, לאור התגובות ברשתות החברתיות קצת קשה להאמין לדברי אותו משווק. "אנשים מתים מהוירוס ואתם צוחקים עליו?" הגיב בזעם אחד הגולשים והוסיף "יש לכם טעם מאוד גרוע בהומור". גולשת אחרת האשימה: "נראה אתכם צוחקים אחרי שתידבקו בעצמכם, זה בטוח יהיה משעשע".

בחברה עצמה לא התרגשו מהמבקרים וכתבו בתגובה כי "כמה חברים חושבים שהטעם שלנו בהומור הוא ירוד מידי ולא בסדר, אבל כל מי שטועם את המשקה המיוחד שלנו מודה שהם בעצם טוב מאד". רוב מץ', מנכ"ל החברה הוסיף והסביר כי "אנחנו מותג קטן שתמיד מתייחס לאירועים וקורא למשקאות שלנו על שם אירועים שקורים בעולם". 

"הצרכנים שלנו מכירים את החברה שנים וממש חיכו להוצאה המיוחדת של המשקה עבור הקורונה. היו רופאים למשל שהזמינו את הסודה כדי לחלק אותה לחברים בעבודה שלהם כמזכרת. לכן אנו לא נבהלים ממי שלא צחקו מהבדיחה", ציין. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר