מותג הטקילה של כוכב הקולנוע והמתאבק דוויין ג'ונסון ("דה רוק") שבר את כל שיאי המכירות של משקה אלכוהולי מסוג זה אי פעם - כך מדווח בכלי תקשורת העוסקים בתחום ברחבי ארה"ב.
המותג של דוויין ג'ונסון, שהושק באוקטובר 2019, נקרא טרמנה טקילה (Teremana Tequila). לפי הדיווחים, עד מרץ 2021 יימכרו בארה"ב 300 אלף מארזי תשעה ליטרים של המוצר. מעבר לכך, 400 אלף קניינים מכל רחבי העולם כבר ביצעו הזמנות.
ההצלחה של המותג המיוחד כל כך גדולה עד שהשחקן הנרגש בן ה-48 שיתף את מספר ההזמנות בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 205 מיליון עוקבים. השחקן כתב: "זה רשמי! עשינו היסטוריה, אנחנו ההשקה הגדולה אי פעם בעסקי המשקאות האלכוהוליים. אנחנו בדרך למכור 300 אלף ולשלוח עוד 400 אלף ערכות לכל העולם (לשם המחשה קלוני, שיש לו את המותג קאסאמיגוס טקילה, מכר בשנה הראשונה 175 אלף ערכות)".
View this post on Instagram
ביום ראשון השבוע פרסם השחקן פוסט נוסף, שבו הוא הודה לעוקביו הרבים וכתב להם "תודה מקרב לב, עזרתם לי מאוד בהפצה של הטרמנה טקילה שאני מייצר. זה משקה פרימיום באיכות גבוהה מאוד, שיגרום הנאה לכולם. היה לי חשוב לייצר משקה באיכות הכי גבוהה שיש ובמחיר שיאפשר לכל מי שרוצה לרכוש אותו".
מעניין לציין כי ידוענים רבים נכנסו לעולם המשקאות, אך רק מעטים מהם, כמו מייקל ג'ורדן וניק ג'ונאס, החליטו להשיק טקילות. אף אחד מהם לא מגרד את ההצלחה העצומה של ההשקה הענקית של הטקילה שהשיק דה רוק.
וויין צ'פלין, מנכ"ל חברת הענק Southern Glazer's Wine and Spirits, הסביר מה מקור ההצלחה: "דוויין ג'ונסון פעיל מאוד ברשתות החברתיות ומבצע מיזמים רבים בשיתוף הציבור, ולכן מלכתחילה הייתה לו רוח גבית שיש למעט ידוענים".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו