מילקה ופופקורן: הגלידות החדשות ל-2020

חברת נסטלה פותחת את עונת הקיץ של 2020 עם רענון ומתיחת פנים למותגים הקיימים, ומשיקה את שלגון שוקולד מילקה

הגלידות של נסטלה. גרסת 2020, צילום: ללא קרדיט

הגלידות החדשות כבר כאן: אחרי השקת הגלידות החדשות של "גלידות שטראוס" ו"בן אנד ג'ריס", מגיע תורה של חברת "נסטלה" לפתוח את עונת הקיץ של 2020.

החברה פותחת עם חיזוק, רענון ומתיחת פנים למותגים הקיימים כמו סדרת טילוני Extreme, קוקילידה וסדרת שלגוני הפירות La Frutta. בנוסף, משיקה השנה נסטלה שלגון המבוסס על שוקולד מילקה ומותגים נוספים.

המותג הפופולרי מילקה יגיע בשלגון גלידת שוקו-וניל בציפוי שוקולד עם פצפוצי אורז. בנוסף, יושק טילון Extreme מסקרפונה תות, גלידה בטעם מסקרפונה עם חתיכות תות שדה. סדרת קוקילידה תורחב עם סנדוויץ' שעשוי מעוגיות בהירות בתוספת שוקולד צ'יפס במילוי גלידה בטעם שוקולד ויהיה קראנ'ץ פופקורן בטעם וניל קרמל מלוח עם ציפוי הכולל חתיכות של פופקורן מקורמל מהחטיף של אסם.

בקטגוריית הילדים יוצע השנה טילון מניונים בצבעי כחול וצהוב בטעמי מסטיק ומרשמלו ושלגון יום הולדת עם גלידה בטעם וניל בציפוי שוקולד וסוכריות צבעוניות. מותג הפרי La Frutta של גלידות נסטלה מתחדש בטעם חדש בשילוב של פרי אסאי וקוקוס.

בנוסף, טרנד החלבון מגיע גם לגלידות. החברה מציעה לראשונה את שלגון Hi-Pro בטעם וניל עם ריפל תות המכיל 10 גרם חלבון בכל שלגון.

מילקה, עכשיו בגלידה
מילקה, עכשיו בגלידה

גלית בר דניאלי, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה, אומרת ל"ישראל היום" כי, "בשנים האחרונות יש התחזקות בכל מה שנחשב לאיכותי ונושק לפרימיום. במקביל, יש גם התחזקות בתחום הוולנס ולכן טיפלנו בשתי הקצוות. בתחום הוולנס עשינו כמה מהלכים, לקחנו את כל המאגדות לייט, הוצאנו את כל הממתיקים המלאכותיים ושילבנו ממתיקים טבעיים. בנוסף, אנחנו משיקים שלגון מועשר בחלבון עם 10 גרם חלבון בכל שלגון, כשזו פעם ראשונה שיש בארץ שלגון כזה".

רוב הגלידות בשוק מסומנות בשל סוכר ושומן, האם יש ירידה במכירות?

"אנחנו לא רואים מגמה כזו עדיין. ינואר ופברואר היו יותר גשומים משנה שעברה ולכן זה מטעה את היכולת לשפוט ממה שקורה בשוק. דיברנו עם המקבילים שלנו בצ'ילה כשהם עשו את החקיקה, ולדבריהם, קטגוריית הגלידות לא נפגעה בכלל והיא אף המשיכה לצמוח. בחמש השנים האחרונות, קטגוריית הגלידה צמח בשיעור כפול משוק המזון, ב-19% לעומת 10%. למעלה מ-90% מהמוצרים בתחום הגלידות מסומנים בגלל הסוכר. עם זאת, דאגנו שבכל קטגוריה יהיה ייצוג למוצר אחד או שניים שלא יהיו מסומנים כמו שלגוני ילדים, שלגונים באימפאלס, מאגדות וחבילות לצריכה ביתית. מי שכן רוצה לבחור, תהיה לו אלטרנטיבה".

האם המחירים יתייקרו השנה?

"מתוך 200 מוצרים, הורדנו ב-8% את מחיריו של מוצר "קראנץ פופ", ויש רק מוצר אחד שמתייקר ב-3.3% והוא שלגון קראנץ', זה מוצר שיש בו מלא שוקולד בליבה והשוקולד מאד התייקר".

משבר הקורונה צפוי להשפיע עליכם?

"בינתיים לא יצא לנו לצלם את הקמפיין לאקסטרים שתוכנן להיות מחר בתאילנד. יש לנו ייבוא מאירופה, וכל עוד אירופה נקייה אין לזה חשיבות. הייבוא מהווה אצלנו כ-12% מהמכירות, והשאיפה שלנו היא להביא מוצרים מיובאים נוספים ממותגי טוברלון, מילקה ואוריאו. אנחנו כל הזמן מסתכלים על המגמות בעולם ובודקים את הייבוא לישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר