רוצים לקבל אוכל בחינם מחברת דומינו'ס? אישה בשם קלריסה היצ'קוק מארה"ב, הטוענת כי היא עובדת לשעבר בחברת דומינוס, מספרת בסרטון טיקטוק כיצד להשיג תוספת בחינם מרשת המזון המהיר - "פשוט תתקשרו ותתלוננו שמשהו לא בסדר עם ההזמנה שלכם".
היצ'קוק, שלדבריה ניהלה בעבר סניף של רשת הפיצריות בארה"ב במשך עשור, העלתה את הסרטון בתגובה לחשבון טיקטוק אחר שקרא לשתף דרכים ושיטות כיצד לקבל מנות אקסטרה מרשתות גדולות.
בסרטונה אמרה היצ'קוק, "אני עבדתי בדומינו'ס ויש להם לדעתי את השיטה הכי טובה איך לצ'פר אנשים. ראשית, אם אדם מתקשר ואומר שהייתה טעות בהזמנה שלו או שמשהו לא בסדר ישנם שלושה צעדים שהעובדים חייבים לעשות: הראשון, להתנצל, השני, להביא ללקוח בדיוק את מה שביקש, והשלישי, להוסיף לו מנה אקסטרה מהתפריט. כמובן אם מדובר באדם שעושה את זה באופן שיטתי ומשקר - אחרי כמה פעמים הוא נכנס לרשימה שחורה של החברה".
הסרטון של קלריסה נצפה 500 אלף פעמים וזכה ל-85 אלף סימוני אהבתי, כאשר עובדים נוספים של הרשת בארה"ב מאשרים את מה שהיא שיתפה.

מנהל סניף מקליפורניה כתב, "אני יכול לאשר שזה בדיוק מה שאנחנו עושים, בכל טעות. אבל אל תחשבו שאם תתקשרו סתם ולא הזמנתם תקבלו ארוחה חינם. אנחנו בודקים כמה פעמים מה הזמנתם ומה נשלח ולא שולחים סתם".
לקוח של הרשת סיפר מצידו כי "הם טעו לי ארבע פעמים בהזמנה שלי, ובסוף לא היה לי מקום בבית מרוב התוספות והדברים שהם שלחו עד שדייקו בהזמנה". משתמש אחר כתב כי "אצלי הם טעו ואז הם פשוט נתנו לי מנה חינם".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו