הטריק המושלם: כך תסירו את כל הלכלוך מהמחבת

משתמש בטיקטוק עלה על שיטה מעניינת במיוחד להסיר את כל הלכלוך הבלתי נסבל שמצטבר על כלי המטבח שלנו • עם זאת, לא כל הגולשים התרגשו מהטריק • מה אתכם?

מחבת מטונפת, צילום: גטי אימג'ס

מתמודדים עם פיח ושומן שנדבק למחבת שלכם? ייתכן שטריק חדש שהעלה טיקטוקר לרשת יעזור לכם לנקות את כל הלכלוך במהירות. בסרטון, שנצפה כבר יותר מ-70 מיליון פעמים, מראה הגולש שיטה שמאפשרת לנקות כלים, במקרה הזה מחבת, מכל לכלוך שנדבק אליו, גם כזה שנראה כאילו התחבר לכלי והיה לאחד עם המחבת.

@ramdeep.osahan

Easy home trick 😳😳 #foryou #foryoupage #diy #ramdeeposahan

♬ 1,2,3,4 (One, Two, Three, Four) - Fun Elektro Mix - Funbeat

כל מה שצריך זה לפזר על האזור המלוכלך מלח, אבקת סודה וסבון כלים, לשים מעל מגבות נייר כשאותם יש להרטיב בחומץ לבן. אחרי שהחומרים נמצאים כמה דקות על המחבת, מנגבים את גב הכלי עם מגבות הנייר שהונחו עליו, וכל הלכלוך, גם הכי עקשן, יורד בקלות - והכלי חוזר להיות מבריק כמקודם.

כאמור, הסרטון חרך את טיקטוק כשרבים מנסים לבצע את הטריק, רובם טוענים שהוא מוצלח מאד אולם חלק טוענים שהשיטה לא סייעה להם. בינתיים גולש אחר העלה סרטון שבודק אם השיטה הזו אכן עובדת, והכריז ש-99 אחוז מכל הלכלוכים שהיו על המחבת אכן נעלמו.

@danshaba

Finally a hack that’s actually useful! 😍

♬ original sound - Dan Shaba

מנגד, היו כמה שטענו כי השיטה לא הצליחה להם. על כך השיב הגולש שניסה את השיטה: "אם זה לא פעל לכם משהו, זה אומר שלא ביצעתם את השיטה נכון". כך או כך, אנחנו סקרנים לדעת האם גם אתם ניסיתם את השיטה והאם היא הצליחה לכם? ספרו לנו בתגובות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר