גבינות. צילום: GettyImages

תחסכו זמן: הטריקים לחיתוך גבינות שחובה להכיר

הכינו מזלג, קולפן, מספריים, וגלגלת פיצה - לקראת חג השבועות הקרוב, ריכזנו את כל הסרטונים הוויראליים שיש לטיקטוק להציע כדי שתוציאו פחות אנרגיה במטבח • תודו לנו אחר כך, כשתסדרו את פלטת הגבינות

אם פעם כולם תהו מי הזיז את הגבינה ואז זה הפך לרב מכר ספרותי, היום עולה שאלה חשובה הרבה יותר: מהם הטריקים הכי מוצלחים לחיתוך גבינה, אלה שיחסכו לכם זמן, לכלוך, לפעמים אפילו כסף, ויעזרו לכם לשדרג את שולחן החג בצורה אסתטית.

במיוחד לכבוד שבועות, היום בו הגבינה היא מלכת העולם, קיבצנו את הפטנטים הכי הוויראליים בנושא שצברו יחד מיליוני צפיות.

במהירות ובפשטות, צילום: אריק סולטן

פרוסות מדויקות עם מזלג

רוצים לחתוך את הגבינה באופן מדויק? אין בעיה ואין צורך בסרגל. מה שאתם צריכים במקרה הזה, תאמינו או לא, הוא דווקא מזלג. קחו את גוש הגבינה שלכם והניחו אותו על קרש בצורה מאוזנת. עכשיו אחזו במזלג וחוררו את הבלוק בחלקו הארוך. אחרי שיצרתם את הסימונים בעזרת מזלג, קחו סכין, הניחו את הלהב על כל נקודה בנפרד וחתכו לרצועות מושלמות, שוות ומדויקות.

@convinoboard#cheesetok#foodie#foodhack#lifehack♬ Ultimate life hacks - The Life Bath

סלייסים עם קולפן

לא רק לקילוף פירות וירקות: יש לכם קולפן? מעולה. אתם יכולים לעשות בו שימוש גם כדי ליצור סלייסים מגוש הגבינה שלכם.

@paperbelle#lifehack#cheeseontoast#tryit♬ original sound - Bella ✎ Honest Paper

עד עכשיו לא השתמשתם נכון בפומפייה

יש לנו סקופ - רובנו מגררים גבינה לא נכון. אם גם אתם מציבים את המגררת (פומפייה) בצורה אנכית כדי לעבוד איתה, אז לא עוד. מתברר שהדרך הנכונה, המהירה ואפילו המלכלכת פחות, היא הצבת המגרדת דווקא בצורה מאוזנת.

@aliceinbravoland#cheese#hack#lifehacks#wow#fypp#foryou♬ original sound - aliceinbravoland

רצועות בשניות

רוצים רצועות גבינה דקות בשניות? אין בעיה. כל מה שאתם צריכים זה זוג מספריים חדים ופרוסות גבינה צהובה שהקפאתם לפני (טיפ מומלץ על ידי רבים, אגב, הטוענים שכך קל יותר לעבוד עם הרבה מאוד סוגים של גבינות). קבצו את הפרוסות יחד וגזרו אותן לרצועות.

@chandlerbits#cheese#CheeseHack#KitchenTips#easyhack#cookingtiktok#foodtiktok#tutorial#hacksoflife♬ original sound - chandlerbits

ריבועים דקים אסתטיים

אל תבזבזו זמן יקר עם סכין. יש לכם גוש גבינה וגלגלת פיצה? מצוין. זה בדיוק מה שאתם צריכים לטובת הטריק הפשוט הזה: קחו את בלוק הגבינה ואת הגלגלת, חצו את הגוש לשניים בצורה דומה לזו שהייתם עושים בחיתוך פיצה. עכשיו חתכו את החצי לרוחבו בצורת ריבועים אסתטיים ודקים, וזהו - יש לכם פרוסות גבינה לשדרוג כל פלטה ושלל מאכלים.

@ladbible#cheese#hacks#pizzacutter#fyp♬ original sound - LADbible

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו