"מלך הגומי": הכירו את כוכב הרשת שהפך את הקרייב הגדול ביותר שלו למקצוע

הוא אוכל את זה גם לארוחת הבוקר ויוצר מתכונים משוגעים עם הממתק - מקס בחמן, שמחזיק במאות אלפי עוקבים ברשתות, הוא "משפיען הגומי" המוביל בארץ - וכנראה גם היחיד • תפסנו אותו לשיחה

מלך הגומי. צילום: אור גפן

אין כמו ללכת לחנות ממתקים, לקחת שקית גדולה ולמלא אותה במלא גומי צבעוני. רובנו נוציא על התענוג כמה עשרות שקלים ונפנק את עצמנו פעם בשנה, אבל יש מי שהפך את האהבה לגומי לקריירה של ממש, ואפילו הכריז: "אין לי חיים בלי גומי".

תכירו את מקס בחמן (26) מבת ים - במקצועו יוצר תוכן דיגיטלי ואמן, שיצר בעבר גם סדרת פילטרים. אחד מהם "פילטר הלב השבור" הפך לוויראלי ושותף אפילו על ידי הזמרת בילי אייליש. אבל עמוק עמוק בליבו הוא גיבור על של גומי ולא מסוגל לעבור יום בלעדיו.

"אין לי חיים בלי גומי", צילום: מקס בחמן

"את בטח לא תאמיני", הוא צוחק כבר בתחילת השיחה בינינו, "אבל 'הקריירה' שלי, בכל מה שקשור לגומי, התחילה דווקא יחסית במקרה".

רגע, אתה רוצה להגיד לי שלא קראו לך בייבי גומי כשנולדת?

"אל תביני אותי לא נכון", הוא ממהר להסביר. "תמיד אהבתי גומי, מאז שאני זוכר את עצמי, אבל לא באמת עשיתי עם זה משהו חוץ מלקנות ולאכול את זה".

אז מתי בעצם הגיע הרגע בו הבנת שאפשר לעשות משהו עם האהבה הזו והחלטת לחלוק אותה עם העולם?

"זה הגיע דווקא כשהצגתי בתערוכה את האומנות שלי. הייתי צריך לארגן כיבוד וכמובן, מה שכיכב על השולחן היה גומי - והרבה ממנו. אני חושב שקניתי גומי בסכום של 400 ש"ח. כשראיתי את ההתלהבות, הבנתי שיש פה פוטנציאל למשהו גדול והחלטתי לנסות לפתח את זה".

@maxbahman#גומי#צהוב#חטופים#bringthemhome#bringthemhome#bringthemhomenow#החזירואותםעכשיו♬ שושנים עצובות (ישראל בידור) - Eden Hason & Jasmin Moallem


זה היה לפני כשנתיים. הסרטון שבו תיעד את אותה תערוכה ואת שולחן הגומי, זכה ליותר ממיליון וחצי צפיות בטיקטוק. מאז בחמן הפך לאושיית רשת של ממש והוא מתחזק חשבונות טיקטוק, אינסטגרם ויוטיוב אחריהם עוקבים מאות אלפים.

"זו עבודה לכל דבר ולא תמיד הכל מתוק כמו שאולי נדמה לאנשים מבחוץ", הוא משתף. "לייצר תוכן על בסיס יומי, שזה מה שאני מנסה לעשות, לוקח זמן, השקעה וכמובן גם עולה כסף".

אפרופו כסף. זה הפך למקור הפרנסה שלך?

"זה תופס תאוצה, ואני מאמין שזה אפילו ילך ויתעצם בשנים הקרובות כי יש לנישה הזו ביקוש, אבל אני לא יכול עדיין להגיד שאני מתפרנס מזה או יכול להרשות לעצמי לעבוד רק בזה".

@maxbahman#גומי#חנות#פודטוק#ממתקים♬ Dramatic Military - Faid rafanda


ולמרות זאת, בחמן כאמור מקפיד לייצר תוכן חדש כמעט מדי יום ומנסה להרחיב כל הזמן את סוג התכנים שהוא מעלה ומתמקדים בגומי. בהם פינה עם ידוענים שחושפים את הגומי האהוב עליהם, טעימות וצילומי חוץ.

כמה אתה מוציא על זה בחודש?

"זה לא סכום קבוע, אבל כן. זה לא זול ואני בפירוש מוציא הרבה יותר מבן אדם ממוצע", הוא מספר ומפנה אותי לאחד הסרטונים האחרונים שהעלה לטיקטוק והפך לוויראלי, שבו תיעד את עצמו מעמיס גומי בסכום של יותר מאלף שקלים כחלק משיתוף פעולה עם רשת הממתקים טסה.

"צועקים לי מלך הגומי ברחוב"

בניגוד לכוכבי רשת אחרים, שמתחרים לא פעם על אותו קהל יעד ומקדמים את אותם מוצרים, נכון לעכשיו בחמן הוא "משפיען הגומי" המוביל וכנראה היחיד בסדר הגודל הזה בישראל. "מזהים אותי ברחוב לא פעם", הוא מספר ומוסיף בצחוק כי לא פעם צועקים לו: "מלך הגומי" או "נער הג'לי" ומבקשים ממנו גומי. "בואי נגיד שאין מצב שאין לי גומי. בכל מקום. כל הזמן. באוטו, בבית. אני אבוד בלי גומי", הוא מוסיף.

@maxbahman#גומי#מלךהגומי#ממתקים#מטורף#קופאית#קופה#טסה♬ the psycho intro gone wrong ㅠㅠ - Arielle


מה אומרים המשפחה והחברים?

"בגדול אנשים מפרגנים, אבל כמו תמיד יש את אלה שפחות מתחברים ויגידו דברים כמו: 'תהיה לך סוכרת או בטח יש לך חורים בשיניים ואתה מבלה אצל רופא השיניים כל הזמן'. החברים שלי, אגב, יודעים שמי שטס לחו"ל צריך להביא לי גומי מיוחד".

יש גומי שאתה לא אוהב?

"תתפלאי", הוא צוחק שוב, "אבל גם למלך הגומי יש טעמים שהוא פחות אוהב. ליקריץ' שחור, נגיד, אני פחות אוהב. גם גומי חריף זה פחות אני".

יש סיכוי שעובר יום שבו לא אכלת גומי?

"לא. יצא לי גם לאכול גומי לארוחת בוקר במקום קורנפלקס. אין מצב שיעבור יום ואני לא אוכל גומי, אבל אני מבטיח שאני אוכל גם דברים שהם לא גומי".

@maxbahman#גומי#מבחןטעימה#טועם#פנקייק#פודטוק♬ גנזב - Balishag

אתה מעלה גם 'מתכוני גומי' - זה אמיתי הדבר הזה?

"כן, לחלוטין. חלק אפילו יצאו די מוצלחים. פנקייק גומי לדוגמה היה שיחוק לא קטן. פסטת גומי, לעומת זאת, לא הייתי ממליץ לך להכין".

מה החלום?

"יום אחד יהיה 'גומי מקס'", הוא מבטיח."זה יהיה מותג שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר