תכשיטים בהשראת עוף מטוגן: הקולקציות של מעצמות המזון, שחייבים להכיר

האם שרשרת בהשראת עצמות עוף ונעלי קרוקס מתוקות הן חלק ממגמה בשוק המזון? • במסגרת שיתוף פעולה של KFC וריסז עם חברות אופנה ואקססוריז, כל אחת מהן השיקה מוצרים, שנדרש עבורם טעם יוצא דופן - תרתי משמע

תכשיט של KFC שנוצר עם תכשיטן ניו זילנדי. צילום: יח"צ חו"ל

לזה אנחנו קוראים לנשנש בסטייל: שתי מעצמות מזון, כל אחת בתחומה, חברו לחברות אופנה ואקססוריז, והשיקו ביחד איתן קולקציות מיוחדות במהדורה מוגבלת שיאפשרו למעריצים להכריז על נאמנותם הבלתי מתפשרת למותגים הקולינריים הללו.

עונדים את העוף

נתחיל בשלוחה הניו-זילנדית של KFC, שמשתפת פעולה עם תכשיטן מקומי בשם ניק וון קיי (Nick Von K) כמחווה נוצצת לסדרת Hot & Crispy Boneless נטולת העצמות (והקריספית, כן?) של רשת מסעדות העוף המטוגן.

שיתוף פעולה של KFC עם תכשיטן ניו זילנדי, צילום: יח"צ חו"ל

התוצאה היא The Boneless Collection – סדרה בת 11 שרשראות כסף (כמספר התבלינים הסודיים בציפוי הסודי של העוף, כמובן), שכל פריטיה מתהדרים בתליונים בצורת עצמות. "אין עצמות בעוף, אז לקחתי את זה כהשראה ליצירת הקולקציה", אמר וון קיי, שהדגיש כי השרשראות, שחלקן מעוטרות גם באבני חן, "מתאימות לכל אחד ולסגנון שלו, החל מאופנת רחוב ועד להוט קוטור, מנער אינדי ועד לסבתא הכי מגניבה".

מחיר השרשראות, למקרה שתהיתם, אינו זול בכלל, ועומד על 1,299 דולרים ניו זילנדיים ליחידה - שהם כ-775 דולרים אמריקניים. כמה מהדגמים כבר אזלו מהמלאי,  אז אולי כדאי להגיד לסבתא למהר.

נועלים שוקולדים

ונעבור לשיתוף הפעולה הבועט של שוקולד הרשיז וקרוקס, שמשיקים לקראת ליל כל הקדושים צמד דגמי נעליים מתוקים במיוחד. הדגם הראשון מעוצב ברוח חטיף השוקולד הקלאסי של מותג הממתקים האמריקני הידוע – עם "קיס" חמוד לקישוט – ואילו הדגם השני מוקדש לממתק חמאת הבוטנים האהוב ריסז, בעיטור "קאפ" קטן שפשוט עושה חשק לאכול אותו (אבל אנחנו לא מאלה שתוחבים נעליים לפה, לא משנה עד כמה הן מפתות).

נעלי קרוקס בשיתוף פעוהל עם שוקולד הרשיז, צילום: יח"צ חו"ל

מחירי הנעליים בארה"ב עומדים על 65 דולרים למידות מבוגרים ו-55 דולרים למידות ילדים, לא כולל שוקולד אמיתי, כמובן.

דרך אגב, זו לא הפעם הראשונה (ונראה שגם לא האחרונה) שקרוקס חוברת למעצמת מזון ידועה. לפני כחודש היא יצאה במהלך דומה עם מאפי טוסטר פופ-טארטס, ועוד קודם לכן השיקה שיתוף פעולה עם רשת מסעדות המזון המהיר טאקו בל. מה נגיד, מישהי כאן יודעת על איזה צד של הנעל מרוחה הריבה שלה.

נעלי קרוקס בשיתוף פעולה עם פופ-טארט, צילום: יח"צ חו"ל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר