ההפתעה של טיילור סוויפט: הכוכבת יצרה רוטב שבקרוב נוכל לטעום

הזמרת המצליחה קבעה טרנד גסטרונומי חדש לאחר שתועדה מערבבת שני רטבים בפוסט • הדבר הביא את חברת "היינץ" להשיק רוטב בטעם החדש ואת בניין אמפייר סטייט לפרסם את ההמצאה הקולינרית

טיילור סוויפט. צילום: איי.פי.

מתברר שטיילור סוויפט היא לא רק הזמרת המצליחה בעולם, אלא גם משפיענית-על קולינרית, קובעת טרנדים גסטרונומיים שגורמת לחברות הגדולות במשק העולמי להשיק מוצרי מזון המבוססים על מעלליה ונשנושיה הספונטניים בעולם האמיתי.

הסאגה הסוחפת הנוכחית התחילה כשסוויפט התארחה בשבוע שעבר במשחק פוטבול של בן זוגה החדש (לכאורה), הספורטאי טראוויס קלס, שמשחק בקבוצת קנזס סיטי צ'יפס. במהלך המשחק, שבו נהנתה סוויפט מיחס VIP וקיבלה גישה אינסופית לעמדת כיבוד מפוארת, היא נצפתה מנשנשת לה בכיף חתיכת עוף עם רוטב מסתורי - וכשטיילור אוכלת, העולם כמובן חייב לדעת מזה.

עד מהרה הפך פוסט, שהתהדר בצילום של סוויפט בתא ה-VIP בליווי הכיתוב המפליל "טיילור סוויפט אכלה חתיכת עוף עם קטשופ ומה שנראה כמו (Seemingly) רוטב ראנץ'", לתופעה הקולינרית הוויראליות של הימים האחרונים.

נכון לעכשיו צבר הפוסט לא פחות מ-32.8 מיליון צפיות ב-X (לשעבר טוויטר), אחרי שהועלה על ידי חשבון שמוקדש לסיבוב ההופעות הנוכחי של סוויפט The Eras Tour (אפילו לא מדובר בחשבון רשמי של הטור, אלא בדף עדכוני מעריצים).

זה לא נגמר כאן, רחוק מזה. המשפט "Ketchup and seemingly ranch" תפס כל כך חזק, עד שאפילו חשבון ה-X הרשמי של האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק שיתף אותו, לצד תמונה של המגדל המפורסם שנצבע בצבעי אדום (קטשופ) ורוטב ראנץ' (לבן). והשיא הכמעט בלתי נתפס: חברת הרטבים היינץ, הגדולה בעולם בתחומה, לא פספסה הזדמנות למנף את הבאז למהלך שיווקי, והכריזה תוך שלושה ימים בלבד על השקת מוצר חדש במהדורה מוגבלת.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Heinz‎‏ (@‏‎heinz‎‏)‎‏

בקרוב תוכלו לטבול את העוף שלכם, או את הצ'יפס (או את לא משנה מה - כל עוד גם טיילור סוויפט עושה את זה), ברוטב "קטשופ ומה שנראה כמו ראנץ'". הרי ברור שכולם ירוצו לקנות אותו (ואז למכור אותו באיביי במחיר מופקע?). כן, תגובות של גולשות בנוסח "אני מוכנה למות בשביל אחד" ו"אני חייבת את זה" מדברות בעד עצמן. תאריך ההשקה של הרוטב הנחשק טרם פורסם, כי בכל זאת קשה להרים פס ייצור אחרי 72 שעות מהרגע שבו הפוסט המקורי שבר את הרשת, אבל אנחנו כבר נכנסנו לכוננות קטשופ (וראנץ').

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר