החיים לפני ואחרי: עד היום לא השתמשתם נכון בקולפן

משפיענית אוכל הסבירה מהי הדרך הנכונה לקלף ירקות באמצעות קולפן והדהימה מאות אלפי עוקבים • "שנים על כוכב הלכת הזה ואף אחד לא סיפר לי", הגיבו גולשים

כך משתמשים נכון בקולפן. צילום: GettyImages

מי מאיתנו לא מכין מדי פעם ארוחה המשלבת תפוחי אדמה וירקות אחרים שצריך לקלף? רובנו ודאי מבלים לא מעט זמן בביצוע המטלה ההכרחית והמייגעת הזו. כעת מתברר כי ישנה שיטה פשוטה לחלוטין שמצמצמת באופן משמעותי את הזמן בו אנחנו עוסקים במלאכה. את השיטה הזו שיתפה משפיענית בתחום האוכל בשם ג'ני הפועלת תחת הכינוי jenniabs3 ולה כ- 154 אלף עוקבים ברשת טיקטוק.

הסרטון, שעלה לא מכבר, זכה ליותר מ-13 מיליון צפיות, מאות אלפי שיתופים ואלפי תגובות נדהמות. תתכוננו להיות מופתעים - זה היה כל הזמן מתחת לאף שלנו, אבל איכשהו עד היום רובנו לא עלו על זה.

בסרטון שהעלתה המשפיענית לרשת היא ציינה: "אלמד אתכם טריק שיהיה 'גיים צ'יינג'ר'. הוא יכול לחסוך לכם זמן רב במלאכת קילוף הירקות. כך תוכלו להכין את ארוחת הערב שלכם ללא השקעה מרובה והתעסקות מיותרת בקילוף".

@jenniabs3#kitchengadgets♬ original sound - Jenni-abs

היא המשיכה: "האם שמתם לב שרוב קולפני הירקות כוללים סכין, שמסתובבת קדימה ואחורה? יש לזה סיבה". הסיבה היא, אתם לא צריכים לקלף עם הסכין רק כלפי מטה או כלפי מעלה, כלומר, רק לצד אחד בכל פעם". ג'ני הוסיפה והראתה כי ניתן להזיז את סכין הקולפן באופן רצוף לשני הצדדים, קדימה ואחורה, כך שניתן לבצע את הקילוף בבת אחת.

כוכבת הרשת ציינה: "בצורה הזו אתם יכולים לקלף במהירות מבלי לנתק את הקולפן מהירק בזמן המלאכה, אלא להוריד את כל הקליפה".

השתמשו בשני צידי הקולפן

בפוסט, כאמור, שאלה ג'ני את עוקביה אם הם מכירים את הטריק או שהוא חדש עבורם. גולשים רבים הגיבו כי הם מודים על הווידאו וציינו כי לא הכירו את השיטה.

"בשיא הרצינות, ברגע זה אני מפקפקת בכל דבר שאני עושה בחיים", הגיבה אחת. אחר כתב: "זאת הסיבה שצריך לקחת שיעורי בישול בבית הספר. מעצבן שרק בגיל 26 אני נחשף לטריק הפשוט הזה". אחר ציין כי: "עכשיו, אחרי שלמדתי את הטריק הזה, אני שואל את עצמי אם אני בכלל מבשל נכון או שיש טעויות נוספות שאני עושה? בכל מקרה, תודה על טיפ מעולה". גולש נוסף כתב: "שנים על כוכב הלכת הזה ואף אחד לא סיפר לי על הטיפ הזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר