"לא, ההמבורגר שהזמנתם לא קפוא, חלילה. פשוט חיזקנו אותו בשכבת קרח צוננת שתעזור לכם להתמודד עם חום יולי-אוגוסט. מה, לא תיתנו ביס להתרעננות?": אם המשפט הזה נשמע לכם הזוי, לא נתווכח אתכם.
מצד שני, הוא גם עשוי להיאמר השבוע ברצינות גמורה באחד מסניפי ברגר קינג יפן, שבו יגישו – תחזיקו חזק – "וופר קרח". כן, זה אמיתי לחלוטין: מסעדת פופ-אפ של רשת המזון המהיר בארץ השמש העולה מציעה ללקוחותיה ההרפתקנים את כריך הדגל המפורסם שלה, עם תוספת של קרח גרוס מעל הקציצה ומתחת לירקות. להשלמת הקומבינה הקולינרית הקרירה הזו, תקבלו לצד וופר הקרח גם בקבוק קוקה קולה קפוא.
בלוטות הטעם מדגדגות לכם ואתם לא נרתעים מלחמנייה ספוגה במי קרח ומקציצה פושרת? זכותכם (לפחות עד שמישהו יחוקק חוק בעניין), אבל הנה האותיות הקטנות: ארוחת וופר הקרח תוגש ב-19 וב-20 באוגוסט בלבד, בסניף הפופ-אפ של ברגר קינג בחוף מוריקו קייגן שבמחוז קנאגאווה – כשעה נסיעה מטוקיו. מדובר במהדורה מוגבלת שתסופק עד גמר המלאי (אין לנו מושג למה, אולי קרח זה מצרך נדיר שם?), והמעוניינים לדגום את הארוחה הארקטית מתבקשים להזמין אותה מראש באתר.
התענוג עולה 1,000 ין, שהם כ-24 שקלים בלבד, אבל קחו בחשבון שההמבורגר מגיע בלי צ'יפס. חבל, כי אפילו לא היו צריכים לזרוק את הטוגנים לתוך שמן עמוק, אלא פשוט לשפוך אותם על המגש היישר מהשקית, להסביר שזה חלק מהקונספט ואנשים היו אוכלים את זה.
מודים, אנחנו עדיין מרגישים שמדובר בסוג של פספוס. מדוע? מפני שאם המנה הזו הייתה משווקת בישראל, בקלות היה אפשר להרים וריאציה שנונה לסלוגן המיתולוגי של ברגר קינג מהניינטיז: "איך שתבקש - כבר על ה... קרח!?".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו