בפעם האחרונה שכתבתי כאן על "האח הגדול", זה היה רגע לפני הכניסה השנייה של הדיירים החדשים. כתבתי אז שהרבה יהיה תלוי בהם כדי להציל את העונה. נדמה שמאז בכל שבוע רשת מאבדת "נכסים" בתוכנית, והיא נשארת עם דיירים פחות מעניינים.
ההדחה המפתיעה של גל גברעם ושל לינור סביניק פירקה שני זוגות, וברגע אחד השתיקה את הדיבור על רמי ולינור, מה שתדלק לא מעט את ההתעניינות בריאליטי. גברעם גם היתה מאוד דומיננטית בבית, ועכשיו יש אחת פחות להדליק אש עם יהודה או ג'וזי.
כשהעניינים התחילו לשעמם, הגתה ההפקה את משימת הקדמת הגמר שבה כולם עובדים על ג'וזי. זה אותו ג'וזי שחטף כמה שבועות קודם לכן התקף חרדה מול המצלמות (ואף אחד בהפקה לא חשב שאולי כדאי לגנוז את זה). קל לעבוד על ג'וזי, אז בואו נשעשע קצת את הצופים על חשבונו.
ואז נפלה הפצצה. מישהו התערב להפקה בתוכניות. דרור קונטנטו, ללא ספק מתמודד חזק ואהוב, החליט שזה הזמן שלו לפרוש. בלי סיבה מיוחדת ועם הרבה דרמה, קונטנטו עזב את הבית והותיר את ההפקה עם מתמודדים שכל מה שאפשר לומר עליהם זה נשמה, שחקן, לא מעניין, לא מעניין, לא מעניינת וכו'.
• "האח הגדול": שוב האישה שילמה את המחיר
כדי ליצור סיטואציות "מרגשות" השתמשו בהפקה בעונה הזאת בכמויות מוגזמות של מסרים מהבית, במפגשים עם בני משפחה בחדר הדילמות, והשיא היה בראיון של רמי ורד ב"הצינור", שם הוא גם קיבל סרטון מבתו (וזאת גם היתה חריגה מהפורמט).
גם בהפקה הבינו את מצוקת חוסר העניין בבית, ואמש הם הכניסו את גל ולינור (לא כמשתתפות) - ואין דרך טובה יותר מזו להודות שהליהוק הנשי בתוכנית היה אחד הגרועים שנראו ב"האח הגדול". עם מי נותרנו? זהבה, שכבודה במקומו מונח. אלמוג, שכישורי המשחק שלה כל כך גרועים ושקופים, ובלי יהודה נראה שלא היינו זוכרים איך קוראים לה, וקארין שכל כך צמאה לתשומת לב גברית שתיצמד לכל מי שאפשר. איפה הימים של תקוה גדעון, של טל גלבוע, של עינב בובליל, של שפרה קורנפלד - נשים שהיתה להן אג'נדה, שעמדו בזכות עצמן או הביאו לבית עניין?
בעוד פחות מחודש יתקיים הגמר, והתוכנית תגיע לקו הסיום על האדים האחרונים. פתאום הרעיון לקצר אותה לא נראה כל כך גרוע.
"האח הגדול", רשת 21:30 ,13
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו