כולם רוצים להיות הדבר הבא. כמויות עוקבים באינסטגרם הפכו להיות המטבע החזק וכרטיס הכניסה לכאורה לקמפיינים, פרסומות, הזדמנויות עסקיות וכו'. ואם ההוא הצליח, וההיא מדלגת בין קמפיין לקמפיין - נדמה שכל אחד יכול.
החלום בדמות "עבודה" ברשתות חברתיות יכול לעבוד עד גבול הרשתות עצמן. באינסטגרם הכל מסתכם בפריים אחד, בשורה שנונה וזהו. אבל מי שמצליח לקבל הזדמנות, מגלה שבטלוויזיה צריך ממש לעבוד בזה. זה העולם האמיתי, ואם אי אפשר לייצר שם עניין, לא יהיו לזה צופים. כבר עברו הימים שבהם אפשר לפתוח מצלמה וזה יספיק.
HOT הפכה לבית המשותף של משפחות הרשת. "משפחת טרסוב", שעליה כתבנו כבר בעבר, קיבלה משבצת שידור שבה היא מגוללת את סיפורה - לא בהצלחה מיוחדת. משפחת קוקה חוזרת לעונה שנייה, לאחר שכבר בעונה הראשונה היא לא היתה מספיק מעניינת, אבל היתה תקווה שמשבר הקורונה יעמיד אותה בקונפליקטים שיצליחו להניע איזושהי עלילה.
העוגן העיקרי של הריאליטי היה ונשאר ליאור, קונדיטורית צעירה עם הרבה עוקבים ברשת, שהגיעה לחצי גמר "בייק-אוף ישראל". היא פתחה סניפים, היוותה מוקד עלייה לרגל, ואז באה הקורונה וסגרה לה את העסק והותירה אותה עם חובות.
מלבד ליאור מתועדים בסדרה אחיה ואחותה, אביה ואמה והשכן עדיאל, שמצטייר כנודניק ולא חכם במיוחד. ליאור לא יכולה להחזיק את הסדרה כולה, ולכן כל המשפחה לוקחת חלק בריאליטי, אבל הבעיה היא שאין לה מה שדרוש לז'אנר הזה כדי לבלוט. במשפחות מפורסמות אחרות כמו "הקרדשיאנז" או "הבוזגלוס" אפילו, כל אחת מהדמויות שונה מהאחרת וסוחבת איתה סיפור משלה שחובר לסיפור המשפחתי הכולל. אבל משפחת קוקה היא משפחה שקטה מדי, עייפה מדי, אפרורית ולא מעוררת שום רגש. אין בה טיפוסים יוצאי דופן, ובסך הכל היא מצטיירת כמשפחה די סטנדרטית מהפריפריה. מלבד ליאור שנגעה בהצלחה, לאף אחד מבני המשפחה אין שאיפות לגנוב ממנה את הפוקוס. אם חסר לכם מהחיים הרגילים האלה, אתם יכולים להעיף מבט אצלכם בסלון - זה כנראה יהיה מעניין יותר.
ב"קוקה בע"מ" הנוכחות של המצלמה מאוד בולטת. כלומר, זה לא שרואים את המצלמה, אלא רואים כיצד הנוכחות שלה הופכת את ההתנהלות של המשפחה ללא טבעית. זה בולט מאוד בסצנות שבהן מופיע משה, אב המשפחה, אבל לא רק בהן.
הטלוויזיה הפכה בשנת הקורונה האחרונה למוצר צריכה בסיסי חשוב בכל בית בישראל. ועדיין, על "קוקה בע"מ" אפשר בהחלט לוותר.
קוקה בע"מ, HOT VOD
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו