סדרת הדוקו־ריאליטי "יס מן" מבטיחה לדמויות שלה הרפתקה, שבמהלכה עליהן לומר "כן" לכל משימה או אתגר שיטיל עליהן חנוך דאום. רגע לפני שנדלקו המצלמות, היה עליהן לומר "כן" משמעותי הרבה יותר; ה"כן" הראשון היה ה"כן" על ההצעה להשתתף בתוכנית.
לרותי ברודו, כך נדמה, קשה מאוד לענות בשלילה להזמנות להופעה טלוויזיונית. לפיכך נוצר מצב שהיא בכל מקום. "המטבח המנצח", פרסומות, תוכניות בוקר, גיא פינס או אולפן שישי. בכל מקום היא חושפת עוד טפח מתוך עצמה. דרך השתתפותה בעונה החדשה של "יס מן", בוחנת ברודו למעשה עד כמה אפשר למחזר את דמותה ואת סיפור חייה בלי להמאיס את עצמה על הצופים.
בעצם ברודו צועדת כעת על השביל שמוביל לחשיפת יתר (ונקרא גם: השביל על שם אסי עזר), והיא חושפת גם בסדרה הזאת את אותן חרטות על כך שוויתרה על ילדים, את הקשר המכביד עם מיסטר ברודו או את ההקרבה המוחלטת למען הקריירה הקולינרית. לא משהו שלא שמענו וראינו באלפיים ההופעות הקודמות שלה על המסך. ואמנם אנחנו אוהבים אותה בגלל כל הסיבות הנ"ל, אבל כשמחבקים חזק מדי זה מתחיל להזיק.
אביבית בר זוהר, למשל, המאיסה את עצמה מזמן על הצופה הממוצע. אולי זו הסיבה שבפרק שישודר הערב יכניס אותה דאום לצפות בקבוצת מיקוד עם אנשים אקראיים (או שלא), אשר השתמשו במילים הכי בוטות שאפשר כשהתבקשו לתאר שלא בפניה את תדמיתה הנדושה של כוכבת הריאליטי.
האמת בפרצוף נועדה, לראייתו של דאום, לזעזע את בר זוהר. להקים לתחייה את הטוקבקים הרגילים שנכתבים עליה. וזה לכאורה מה שהוא מנסה לתקן ולשנות בתהליך שהוא בורא לה. הכל קורה באמצעות פורמט שכביכול מפקיע ממנה שליטה וכוח על חייה ומעביר אותם לידי אנשי התוכן ועורכי הדוקו־ריאליטי הזה. את הבור שחפרה לעצמה בר זוהר בגלל חשיפת יתר טלוויזיונית, היא מנסה כעת למלא בעזרת עוד חשיפה.
פרסום טוב זה נהדר, פרסום רע יכול להיות סבבה במצבים מסוימים, אבל הכי קטלני זה יותר מדי פרסום.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו