"משחק הדיונון" | צילום: נטפליקס

רשמית: "משחק הדיונון" היא הנצפית ביותר בנטפליקס

ענקית הסטרימינג אישרה ל-CNN כי השקת הסדרה הקוריאנית היא המצליחה ביותר בתולדות נטפליקס, וכי עד כה צברה יותר מ-111 מיליון צפיות

עכשיו זה רשמי: "משחק הדיונון" היא הסדרה הנצפית ביותר בנטפליקס. ענקית הסטרימינג אישרה בראיון ל־CNN כי השקת הסדרה הקוריאנית היא ההשקה המצליחה ביותר של נטפליקס, וצברה יותר מ־111 מיליון צפיות מאז עלתה ב־17 ספטמבר.

סדרה, שבמרכזה תחרות משחקי ילדים שהנפסלים בה הולכים אל מותם, כוללת תשעה פרקים והפכה תוך זמן קצר ללהיט. היא דורגה במקום הראשון מבין התכנים הנצפים ביותר של נטפליקס בעשרות מדינות ברחבי העולם, כולל בישראל.

לשם השוואה, הסדרה "ברידג'רטון" שהיתה התוכן הכי נצפה בנטפליקס עם השקתה, צברה 82 מיליון צפיות ב־28 הימים הראשונים. "משחק הדיונון" עקפה את הנתון המספרי המרשים הזה בזמן קצר יותר.

גורמים בנטפליקס אישרו בראיון ל־CNN כי הסדרה ממוקמת במקום הראשון ברשימת הסדרות המצליחות ב־94 מדינות, וכי היא הסדרה הקוריאנית הראשונה שזוכה להישג זה.

עם זאת, רבים מבקרים את העובדה שנתוני הצפייה של נטפליקס אינם שקופים, וכי מדובר בנתון שמשחררת ענקית הסטרימינג בעצמה, כשלציבור אין יכולת לדעת אם הנתון מדויק. בנוסף אומרים המבקרים כי צפייה נספרת גם אם אדם צפה בחמש דקות מהסדרה כולה, ועל כן מדובר בנתונים מנופחים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...