שנה ל-7 באוקטובר בטלוויזיה: כל המלצות הצפייה

יום השנה לטבח 7 באוקטובר ופרוץ מלחמת "חרבות ברזל" על מסכי הטלוויזיה • אלו הן המלצות צפייה לזכר הנרצחים והנופלים, לצד תיעודי גבורה וסולידריות מרגשים

"לא גיבורים אנחנו". צילום: באדיבות HOT

טקסים ארציים

ארבעת ערוצי הברודקאסט (כאן 11, קשת 12, רשת 13 ועכשיו 14), כמו גם ערוץ i24, יעבירו במהלך היום שידורים רצופים מהאולפנים המרכזיים שלהם, לצד מוקדי שידור מרחבי הארץ ומהדרום בפרט, ויספקו כמובן עדכוני חדשות שוטפים.

טקס הזיכרון הלאומי של משפחות 7 באוקטובר ישודר החל מ-19:00 בכאן 11, בקשת 12 וברשת 13, אך לא בעכשיו 14. הטקס, בהנחייתם של רותם סלע וחנוך דאום, יתקיים בפארק הירקון וישתתפו בו אמנים רבים, ביניהם שלום חנוך, ריטה, שלמה ארצה, קרן פלס, יהודה פוליקר, זהבה בן, אביב גפן, היהודים, מירי מסיקה, קורין אלאל, שולי רנד, מרגלית צנעני, עברי לידר ואחרים.

טקס הזיכרון הממלכתי לציון הטבח ושנה לפרוץ מלחמת "חרבות ברזל" יועבר בשידור חי מאופקים על ידי כאן 11, קשת 12, רשת 13 ועכשיו 14 החל-21:15.

yes

"שחר אדום", צילום: באדיבות yes

הסדרה "שחר אדום" מושקת היום בערוץ yes TV DRAMA, ב-VOD וב-STING+. כל אחד מארבעת פרקי הסדרה מתמקד באירוע אחר שהתרחש ב-7 באוקטובר, ומביא את סיפורם וגבורתם של אלה שהצליחו לשרוד את התופת, ואלה שחירפו נפשם כדי להציל אנשים מהזוועות. יעל אבקסיס, יובל סמו ונעמי לבוב מככבים. 

סרט התעודה "תלושים" ישודר במהלך היום בערוצי yes TV DRAMA ו-yes דוקו. הסרט, בבימויו של נמרוד שפירא, עוסק בתופעה המקוממת של תלישת כרזות החטופים בניו יורק, ובעצם הפיכת הפוסטרים לחזית חשובה במלחמה על דעת הקהל העולמית.

סרט התעודה "שברי גן עדן" ישודר ב-yes דוקו ב-21:00. זהו מעין סרט המשך של הבמאית רונית איפרגן לסרטה "חיים על הגבול" מ-2013. היום, אחרי שהיא ומשפחתה פונו מביתם בכפר עזה, היא חוזרת לחומרים שצילמה אז ומגלה נבואה שהגשימה את עצמה בטבח 7 באוקטובר.

"תלושים", צילום: באדיבות yes

HOT

הסרט "לא גיבורים אנחנו" ישודר ב-21:15 בערוצים HOT8, HOT בידור ו-HOT Real. חייל המילואים שקד ברנד תיעד את הלחימה בעזה ובעצם מעניק לה, יחד עם חבריו לפלוגה, הצצה מבפנים, הרחק מעיני הציבור וכותרות העיתונים.

הסרט זוכה הפרסים "עוד נחזור לרקוד" ישודר ב-22:30 בערוצים HOT8, HOT בידור ו-HOT Real. שורדי מסיבת הנובה משחזרים את הטבח הנורא, לצד גילויי הגבורה, האנושיות והסולידריות של השורדים. בימוי: יריב מוזר.

היום נפתחה ב-HOT VOD Cinema קטגורייה מיוחדת, ללא עלות נוספת, שבה מקדישות משפחות החטופים ליקיריהן את הסרטים האהובים עליהם. הפרויקט הינו בשיתוף מטה החטופים.

"עוד נחזור לרקוד", צילום: SHAX PHOTOGRAPHY

ערוץ 24 יקדיש את היום לשידור קליפים ושירים לזכר הנרצחים והנופלים, כאשר היצירות המוזיקליות מלוות בתמונות של הנספים ובהקדשות אישיות להנצחתם.

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר